۰

افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه ارومیه در نوروز ۹۶

انجام ۵۰سورتی پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ارومیه در نوروز ۹۶ در کنار پروازهای فوق العاده داخلی برنامه ریزی شده است.
افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه ارومیه در نوروز ۹۶
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ساله با فرارسیدن ایام نوروز تقاضا برای سفرهای نوروزی و خرید بلیط های هواپیما افزایش می یابد و امسال با افزایش پروازها در فرودگاه ارومیه سعی شده است تا به نیازمردم استان در این خصوص پاسخ داده شود.
  به گزارش سرویس یادداشت ومقاله تفتان ما،

کمال پرهیزگار مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: علاوه بر پروازهای داخلی از فرودگاه ارومیه در ایام نوروزکه در واقع پروازهای فوق العاده نوروزی از ۲۸ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فرودین سال آینده ادامه دارد و در بخش داخلی این پروازها به مقصد کیش نیز صورت میگیرد.   وی بیان کرد: ارائه تسهیلات و خدمات مناسب به شهروندان و مسافران اولویت اصلی این فرودگاه درایام نوروزاست وتمامی امکانات خدماتی _ فرودگاهی و عملیاتی فرودگاه ارومیه برای انجام پروازهای نوروزی فراهم شده است.  
  وجود بهسازی سالن پروازهای داخلی و انتقال پروازهای داخلی به ترمینال خارجی به کار‌گیری تمامی تلاش دست اندرکاران جهت رفاه حال مردم استان، حداکثر پروازهای پیشنهادی برای نوروز سال ۹۶ در نظر گرفته شده است.   هماهنگی با آژانس های متقاضی برای برقراری پروازهای نوروزی و برنامه‌ریزی در همزمان نشدن، پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه ارومیه چرا که کمبود فضا باعث نارضایتی مسافران می شود .   همه ساله با فرارسیدن ایام نوروز تقاضا برای سفرهای نوروزی و خرید بلیط‌های هواپیما افزایش می‌یابد و امسال با افزایش پروازها در فرودگاه ارومیه سعی شده است تا به نیازمردم استان در این خصوص پاسخ داده شود .   منبع:کجاور   انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 437530
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *