۰
جهت ارائه هرچه مطلوب تر خدمات سلامت؛

آمادگی مراکز درمانی شهرستان خاش برای ارائه خدمات به مسافران نوروزي/ 14 مركز درماني و داروخانه در شهرستان خاش در ايام نوروز كشيك هستند

رييس شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش از آمادگی كامل اين مراكز درماني و داروخانه هاي اين شهرستان در ایام نوروز 96 جهت ارائه خدمات به ميهمانان و مسافران نوروزی خبر داد.
آمادگی مراکز درمانی شهرستان خاش  برای ارائه خدمات به مسافران نوروزي/ 14 مركز درماني و داروخانه در شهرستان خاش در ايام نوروز كشيك هستند
محمد رخشاني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: براساس برنامه ريزي مدون عملياتي شبكه بهداشت و درمان خاش و در راستاي ارائه هرچه بهتر خدمات بهينه به مسافران و مراجعين نوورزي، اين شبكه ضمن برگزاري جلسات متعدد و پايش هاي ميداني مستمر، امكانات خود را جهت ارائه خدمات بسيج كرده است.
 
وي با بيان اينكه  برنامه بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه 95 آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 96ادامه دارد، تصريح كرد: در اجرای این برنامه نیروهای بهداشت محیط در قالب 11 تیم نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و تفرجگاههای شهرستان را برعهده دارند.
 
رخشاني بيان كرد: در خصوص مراكز معين در حوزه هاي روستايي و در راستاي كاهش مراجعات به بيمارستان ها و ايجاد ازدحام در ايام عيد نوروز، مراكزي را تعيين كرده ايم كه حتي در ايام تعطيل نيز پزشكان عمومي حضور داشته باشند.
 
وي ادامه داد: مراكز كشيك ايام نوروز شامل؛ مركز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی برای ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی نوک آباد، دهپابید(خدمات پزشکی و تسهیلات زایمانی)، گوهرشهر، سبزگز، ده رئیس، کارواندر، کوشه و ایرندگان(تسهیلات زایمانی) برنامه ريزي شده است.
 
رييس شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش با بيان اينكه تعداد 50 نفر از پرسنل اورژانس در 8 مركز اورژانس به سه دستگاه آمبولانس در آماده باش كامل هستند، گفت: سه داروخانه شبانه روزی در سطح شهرستان فعال و نیز مطب های دندانپزشکی و درمانگاهها بصورت کشیک آماده ارائه خدمات هستند.
 
وي افزود: بيمارستان امام خميني(ره) شهرستان خاش بعنوان تنها بيمارستان اين شهرستان با تجهيزات و امكانات كامل در ايام عيد نوروز، آماده خدمات رساني به مسافران و گردشگران نوروزي است و جاي نگراني نيست.
 
رخشاني خاطرنشان كرد: ارائه خدمات كيفي مهمترين دغدغه ماست و اميدواريم سال 96 سال شكوفايي هرچه بيشتر در بهداشت و درمان خاش باشد.
 
وي اذعان كرد: در تعطیلات نوروز و ایام سفرهای نوروزی در بحث بهداشت محیط بازرسین شبكه بهداشت از کلیه مراکز عرضه مواد خوراکی و آشامیدنی همچون رستوران‌ها نظارت و سرکشی خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با همکاری سایر دستگاه‌ها اقدام به پلمپ آن واحد خواهند کرد.
 
رخشاني اظهار كرد: سامانه شکایات مردمی 190و شماره تماس 33728932-054 پاسخگوی شکایات مردمی در خصوص مشکلات بهداشت و سلامت شهرستان خاش است.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 437589
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *