۰
امام جمعه موقت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

اقتصادمقاومتي تنها با نصب بنر و برگزاري سيمنار محقق نمي شود/ شهروندان به كانديداهاي که وعده‌های عجیب و غریب انتخاباتی می‌دهند اعتماد نکنند

امام جمعه موقت شهرستان خاش گفت: اقتصادمقاومتي تنها با نصب بنر و برگزاري سيمنار محقق نمي شود و اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور است.
اقتصادمقاومتي تنها با نصب بنر و برگزاري سيمنار محقق نمي شود/ شهروندان به كانديداهاي که وعده‌های عجیب و غریب انتخاباتی می‌دهند اعتماد نکنند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدجواد رحماني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: صله رحم و ديد و بازديد در ايام تعطيلات نوروز فوايد و ثواب بسيار زيادي دارد و به طوري كه بالاترين و والاترين خير و اجر در خدمت به پدر و مادر وصله رحم با بستگان است.
 
وي بيان كرد: چشم بسياري از پدران و مادران در اين ايام به درب منازل بوده و منتظر ديدن فرزندان هستند و بهترين و نيكترين عمل اين است كه فرزندان در كنار والدين خود حضور داشته وبه دلجويي و ديدار آن ها بشتابند.
 
حجت الاسلام رحماني با اشاره به بيانات گوهربار رهبر فرانه انقلاب اسلامي در حرم مطهر رضوي، تصريح كرد: داشتن وحدت، عدم تبليغاتي بودن خدمات به ملت و مقابله با ضعف ها و كاستي هاي كشور و اقدامات انقلابي جهت رفع مشكلات از مهمترين خواسته هاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است.
 
وي خاطرنشان كرد: مردم بايد از كالاهاي توليد داخلي استفاده كنند تا بتواند هم به توليد داخل و هم اشتغال جوانان اين مرز و بوم كمك كنند و هم دست بيگانگان را از فروش اجناس در داخل ايران كوتاه كنند.
 
امام جمعه موقت شهرستان خاش با اشاره به نامگذاري سال با شعار"اقتصادمقاومتي، توليد و اشتغال" از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، بيان كرد: اين نامگذاري نشان مي دهد كه رهبري چندين سال متوالي دغدغه حل مسائل اقتصادي را دارند و اقتصادمقاومتي نسخه شفابخش كشور و استراتژي دائمي و پايان ناپذير است و بايد هرساله استمرار داشته باشد.
 
وي گفت: نامگذاري امسال با شعار "اقتصادمقاومتي، توليد و اشتغال" نشان از عدم حصول مناسب از برنامه هاي چندساله اخير در حوزه اقتصادي دارد و مسئله اشتغال كه دغدغه بسياري از خانواده ها نيز است و سال‌ها است که میزان تولید شغل در کشور کمتر از نیروهای کاری است که وارد فضای کار در کشور می‌شوند، بنابراین باید همه مسؤولان نسبت به تأمین شغل مناسب و پایدار برای جوانان همت کنند.
 
حجت الاسلام رحماني ادامه داد: توليد مهمترين راه جهت مقابله با معضل بيكاري در كشور است و مردم ايران اسلامي به واسطه نقش تاثيرگذار در جهان همواره در معرض تهديد ها هستند و بايد جهت حفظ استقلال به موضوع اقتصادمقاومتي توجه جدي شود.
 
وي با اشاره به انتخابات شوراهاي شهر و روستا، بيان كرد: طبق گزارشات رسيده، تاكنون استقبال بسيار خوبي از انتخابات شوراي شهر و روستا در شهرستان خاش شده ولي بايد افراد متخصص، سخت كوش، پرتلاش و انقلابي براي شوراها ثبت نام كنند زيرا با اين افراد می‌توان انتظار داشت که امور شهری و روستایی مردم تسهیل پیدا کند.
 
وي اذعان كرد: فردي كه داوطلب انتخابات شوراي شهر و روستا مي شود لازم است از نظر فكري و انديشه اي مورد بررسي كامل قرار بگيرد و افراد داوطلب بايد در گفتار، شعار و عمل خود صادق باشد و تنها مصالح كشور را در نظر بگيرند و خط قرمز آنان نيز رهبري باشد و تنها جهت جلب آرای مردم، مسائلی را مطرح نکنند که پس از انتخاب، نتوانند به آن جامه عمل بپوشانند.
 
حجت الاسلام رحماني با اشاره به در پيش بودن ماه رجب، اظهار كرد: بايد در اين ماه طلب و مغفرت صورت گیرد و لیله‌الرغائب شب آرزوها را در پیش داریم و باید فیض و بهره کافی از این شب برده شود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 437595
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *