۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

كشور ايران اسلامي به مسئولان و مديران انقلابي نياز دارد/ تولید و اشتغال تنها راه نجات کشور از بیکاری است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: كشور ايران اسلامي به مسئولان و مديران انقلابي نياز دارد و توسعه کشور نیازمند روحیه انقلابی مدیران است.
كشور ايران اسلامي به مسئولان و مديران انقلابي نياز دارد/ تولید و اشتغال تنها راه نجات کشور از بیکاری است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: مقابله با هواي نفساني و شيطاني يكي از راه هاي رسيدن به تقواي الهي است.
 
وي بيان كرد: انسان بايد همواره به آينده اميدوار باشد و اخلاق حسنه و نيك را الگوي خود قرار دهد و همه مسائل خود را بر مبناي تقواي الهي انجام دهد و هر شخصي كه به تقواي پروردگار پناه ببرد، اخلاق و اقتصاد آن هم توسعه یافته و از نظر معیشتی هم خداوند به او رزق می‌دهد.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به نامگذاري سال 96 با شعار"اقتصادمقاومتي، توليد و اشتغال" توسط رهبر انقلاب اسلامي، گفت: اگر ملت ما مي خواهند انسجام و وحدت داشته باشند لازم است بر تولید و اشتغال تمرکز کنیم که تنها راه نجات کشور از بیکاری است.
 
وي خاطرنشان كرد: توليد و اشتغال مكمل يكديگر هستند و بهره مندي از توليدات داخلي و ايراني از الزمات تحقق اقتصادمقاومتي و امري ضروري و اجتناب ناپذير است.
 
وي ادامه داد: بيكاري مهمترين معضل و ناهنجاري كشور است و اشخاص بيكار دچار بيماري افسردگي و سرگرداني مي شوند و بيكاري سبب مي شود تا بسياري از جوانان به امر مهم و سفارش شده ازدواج روي نياورند چرا كه می‎گویند اگر ازدواج کنم زن و فرزندم از من غذا می‎خواهند و من بیکار چگونه تهیه کنم.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوي، بيان كرد: رهبر انقلاب اسلامي در حرم مطهر به مردم سفارش كردند كه در انتخابات حضوري پرشور و گسترده داشته باشند و جهت حفظ قدرت ملي با قدرت و استقامت در اين انتخابات شركت كنند.
 
وي افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي همواره دغدغه و نگراني وضع معشيتي مردم را دارند و بيش از هر شخص ديگري از مشكلام مردم در رنج هستند و تأکید بر رفع معضلات اقتصادی دارند.
 
مولوي شهنوازي خاطرنشان كرد: مديريت جهادي، انقلابي و كارآمد مهمترين محور سخنان رهبر انقلاب در آستان قدس رضوي بود و مسئولان كشور بايد به فکر بیافتند تا به فکر مردم باشند و در انتخابات نیز باید افراد پرتلاش، متعهد و انقلابی انتخاب کنند.
 
وي با اشاره به ثبت نام كانديداهاي شوراي شهر و روستا در فرمانداري و بخشداري هاي شهرستان خاش، گفت: با تلاش دست اندركاران خوشبختانه بستر و شرايط ايجاد شده و نام نويسي از كانديدا در حال انجام است كه اميدواريم افراد اصلح به کرسی‌های خدمت‌رسانی تکیه زنند.
 
وي بيان كرد: حضور و شركت مردم ايران اسلامي در انتخابات مانند هميشه مشت محكمي بر دهان ياوه گويان و بدخواهان نظام است و به دشمنان اعلام مي كنيم كه همواره ما پشت انقلاب خود ایستاده‌ایم و با رای خود توطئه‌های دشمن را خنثی خواهیم کرد و هرگز نبايد حضور خود در انتخابات را بی‌ارزش بدانیم بلکه هر رای پاسخ کوبنده به دشمنان در کمین نشسته خواهد بود.
 
مولوي شهنوازي به حادثه تروريستي در انگليس اشاره كرد و گفت: يكي از داعشي هاي ملعون به مجلس اين كشور حمله که در این حمله پنج نفر کشته و 40 نفر مجروح شدند.
 
وي اظهار كرد: زماني كه گروهك ترويستي داعش به سوريه حمله كرد بشار اسد به اروپا هشدار داد كه به آن ها نيز حمله مي كند و الان فرانسه، آلمان و ساير كشورهاي اروپايي در ترس و حراس از حمله داعش به سر مي برند و حق برخي از كشورها را كف دستشان مي گذارد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 437596
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *