۰

مسابقات بین‌المللی بانوان در راستای تربیت نسل قرآنی است

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: آموزش بانوان علاقه‌مند به مباحث قرآنی می‌تواند در تربیت نسل قرآنی نقشی بسیار موثری داشته باشند، مسابقات بین‌المللی بانوان نیز با همین هدف برگزار می‌شود.
مسابقات بین‌المللی بانوان در راستای تربیت نسل قرآنی است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی،‌ رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، درباره مسابقات بین‌المللی بانوان که همزمان با مسابقات بین‌المللی بزرگسالان از 31 فروردین تا 6 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، گفت: با توجه به نقش بسیار محوری که بانوان در بحث تربیت دارند می‌توان گفت کانونی‌ترین عنصر در ساخت سبک زندگی هستند.
وی افزود: اگر درباره سبک زندگی اقدام موثری برای آموزش بانوان علاقه‌مند به مباحث قرآنی انجام گرفته و آنان در این زمینه ارتقا یابند می‌توانند در تربیت یک نسل قرآنی نقشی بسیار موثر داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی درباره رسیدن به این هدف، عنوان کرد: ما برای رسیدن به این منظور مسابقات بین‌المللی بانوان قرآنی را برگزار کردیم.
 رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اظهار داشت: در کنار این مسابقات نیز یک فضاسازی و کمپینی با محوریت و انتخاب آیات با موضوع سبک زندگی قرآنی راه‌اندازی شده است که امروز در این مکان از پوستر آن رونمایی داشتیم.
وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ضرورتی که سبک زندگی قرآنی برای جامعه امروز ما دارد ما به ترویج این موضوع پرداختیم.
حجت الاسلام حسینی، ابراز کرد: محتوایی که برای این کمپین در بخش تبلیغ محیطی، تبلیغ مجازی و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها آماده شده همه ناظر بر سبک زندگی قرآنی است که به مباحثی نظیر تربیت، ازدواج و خانواده می‌پردازد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسابقات بین‌المللی بانوان بتواند اثرگذاری بالایی در فضای فرهنگی کشور داشته باشد.
دانا
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 437890
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *