۰

پیامبر(ص) برای مدیریت جوامع بشری مبعوث شدند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: پیامبر(ص) برای مدیریت جوامع بشری مبعوث شدند و در واقع رسالت پیامبر(ص) نقطه جهانی شدن اسلام به تمام معنا است که این همان حرکت جمعی و سیاسی ما است که انقلاب نام گرفته است.
پیامبر(ص) برای مدیریت جوامع بشری مبعوث شدند
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد علم الهدی در همایش «سفیر هدایت» که به مناسبت بزرگداشت مبعث پیامبر اکرم(ص)  ظهر امروز 5 اردیبشهت در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: پیامبر اکرم(ص) مبعوث شد و خداوند بر مومنان منت گذاشت که پیامبری را مبعوث کرده است که در جهت هدایت مردم در سه مرحله نمایش آیات قرآن، تعلیم و تزکیه و آموزش مردم نقش آفرینی کند.
وی افزود: هدف از رسالت پیامبر جامه عمل پوشاندن به این امور است و در واقع بعثت برای نبوت نبود بلکه برای رسالت است و اینگونه نیست که پیامبر برای پیامبری مبعوث شده باشد چرا که قبل از بعثت، پیامبر شده بود.
امام جمعه مشهد اظهار کرد: وقتی که جبرئیل بر پیامبر(ص) نازل شد در واقع مأموریت رسالت آورد و رسالت در واقع یک جمع بندی است و پیامبر(ص) برای مدیریت جامع بشری مبعوث شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه پیامبر(ص) آمده است که بشر را مدیریت کند، تصریح کرد: در واقع رسالت پیامبر(ص) نقطه جهانی شدن اسلام به تمام معنا است و این همان حرکت جمعی و سیاسی ماست که انقلاب نام گرفته است.
وی با بیان اینکه انقلاب ما حرکت به سوی فراگیری در همه جهان است، گفت: فراگیری  جهان و جهانیان در عرصه اسلام، تکلیف ماست.  
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه رسالت انقلاب ما این نیست که کشوری را درست کنیم که خیابانها را رنگ آمیزی کند و ناهار و شام مردم تأمین شود و یا خیابانها را آسفالت کند، اظهار کرد: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب، انقلاب ما هنوز به پیروزی نرسیده است و 22 بهمن یک هرم به دست آمده برای حرکت است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: روز پیروزی انقلاب ما، روز جهانی شدن اسلام است چرا که جامعیت اسلام قطعی است و این وظیفه جهانی سازی اسلام، تکلیف ما است.
انتهای پیام/دانا
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 438010
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *