۰

حسینی: خیمنز از بچه‌ها کار می‌کشد و با کسی شوخی ندارد/ ملی پوشان دیگر از اردوها فرار نمی‌کنند

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: سرمربی تیم ملی مدام در تمرینات از بچه‌ها کار می‌کشد و با هیچ‌ کسی شوخی ندارد.
حسینی: خیمنز از بچه‌ها کار می‌کشد و با کسی شوخی ندارد/ ملی پوشان دیگر از اردوها فرار نمی‌کنند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،روح‌الله حسینی ، در مورد زمان اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: تیم ملی بوکس فردا 7 اردیبهشت ماه با ترکیب 8 ملی‌پوش راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود. خوشبختانه تمرینات خوبی زیر نظر سرمربی تیم ملی پیگیری می‌شود و عملکرد و شرایط بچه‌ها ایده‌آل است.
وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مالی حاکم در فدراسیون ما نتوانستیم تیم ملی را به دیدارهای تدارکاتی زیادی اعزام کنیم و فقط تیم ملی را به تورنمنت جاده ابریشم که در کشور جمهوری آذربایجان برگزار شده بود، اعزام کردیم. ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی نیاز به حضور در 3 تا 4 دیدار تدارکاتی داشتند، اما ما نتوانستیم شرایط اعزام به این دیدارهای تدارکاتی را مهیا کنیم. 
نایب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا مربی کوبایی تیم ملی برنامه‌های خود را برای دیدارهای تدارکاتی ارائه کرده بود یا خیر، گفت:‌ "خیمنز"اواخر سال گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، از لحظه‌ای که مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفت، برنامه‌های خود را به ما ارائه کرد. "خیمنز" برنامه‌ای به فدراسیون ارائه کرده بود که تقریباً برای بهمن‌‌ماه‌ و اسفند‌ماه 95 برای هر ماه یک دیدار تدارکاتی از ما خواسته بود، حتی فروردین‌ماه نیز برنامه خود را ارائه کرد تا تیم را به یک دیدار تدارکاتی برون‌ مرزی اعزام کنیم، اما ما فقط تنها توانستیم یکی از خواسته‌های او را برآورده کنیم، با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم، تنها یک اعزام داشتیم.
حسینی در مورد شرایط خوابگاه ملی‌پوشان تیم ملی، گفت: بچه‌های تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، اما محل خوابگاه آنها به هیچ عنوان رضایت‌ بخش نیست، آنها در کانکس می‌خوابند، خوابگاه نصرت هم اکنون حاضر برای تعمیرات تعطیل است. اگر برنامه‌هایی که سرمربی تیم ملی از فدراسیون خواسته بود را ما می‌توانستیم اجرایی کنیم، قطعاً آنها شرایط خوبی را پیش از اعزام به مسابقات داشتند. 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا با مربی کوبایی پس از مسابقات قهرمانی آسیا بازی‌های کشورهای اسلامی همکاری خواهید داشت یا خیر، گفت: ما در حد توانمان توانستیم خواسته‌های او را برآورده کنیم، از عملکرد سرمربی تیم ملی راضی هستیم، قطعاً تا بازی‌های کشورهای اسلامی با او همکاری خواهیم داشت. تمرینات خیمنز سرمربی کوبایی تیم ملی عالی است و بحث روانشناسی نیز برعهده این مربی است. هفته‌های اول و دوم تمرینات، ملی‌پوشان از اردوها به دلیل خستگی فرار می‌کردند، اما حالا همه بچه‌ها به تمرینات او عادت کرده‌اند و دیگر کسی در رینگ خسته نمی‌شود. 
حسینی در ادامه صحبت‌ها خود، عنوان کرد: ما اکنون در تیم ملی مربی بدنساز نداریم، این مربی کارهای فنی و بدنسازی را انجام می‌دهد، او صبح و بعدازظهر کارهای فنی و بدنسازی را انجام می‌دهد و همه کارها زیر نظر خیمنز انجام می‌شود. بوکس واقعاً رشته سنگینی است و این مربی از بچه‌ها کار می‌کشد. شاید بعضی از مربیان کم‌کاری کنند، اما این مدام در تمرینات از بچه‌ها کار می‌کشد و با هیچ‌کسی شوخی ندارد. 
نایب رئیس فدراسیون بوکس در مورد شانس تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا کار بوکس ایران دشوار است، چرا که این رقابت‌ها از دیگر رویدادهایی که در قاره‌های مختلف برگزار می‌شود دشوارتر است،‌ کشورهایی مثل تایلند، چین، قزاقستان و ازبکستان که جزو چهار تیم برتر المپیکی هستند، در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت، به همین دلیل کار تیم ملی در این رویداد سخت خواهد بود. 
وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرشان کرد:‌ 8 بوکسور و دو مربی به مسابقات قهرمانی آسیا فردا اعزام می‌شوند و ما چهار بوکسور و دو مربی را به مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام خواهیم کرد. با توجه به تداخل زمانی که بین این دو رویداد وجود دارد، ما طوری برنامه‌ریزی کردیم که تیم ملی پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا، بلافاصله به احتمال فراوان همان روز راهی بازی‌های کشورهای اسلامی خواهد شد.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 438025
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *