۰

ملاقاسمی: شورای فنی کشتی فرنگی پیشنهادی به خیرآبادی نداده است/ اصلا جلسه‌ای نداشته‌ایم

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: شورای فنی کشتی فرنگی پیشنهادی به خیرآبادی نداشته و نامی از او برای هدایت تیم ملی زیر ۲۳ سال مطرح نشده است.
ملاقاسمی: شورای فنی کشتی فرنگی پیشنهادی به خیرآبادی نداده است/ اصلا جلسه‌ای نداشته‌ایم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،حسین ملاقاسمی ،‌ درباره پیشنهاد هدایت تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال به جمشید خیرآبادی گفت:‌نمی‌دانم این موضوع از کجا مطرح شده است، اما هیچ نامی از جمشید خیرآبادی در جلسات قبلی شورا مطرح و بُرده نشده است. 
وی ادامه داد: البته دوست داریم امثال خیرآبادی تجربیات خود را به کشتی‌گیران جوان منتقل کنند، اما مخالف این مسائل هستیم و اگر پیشنهادی شده است، من و سایر اعضای شورا هیچ اطلاعی از آن نداریم. اگر قرار است چنین تصمیمی گرفته شود حتماً باید اعضای شورا هم در جریان قرار گیرند چرا که تمام انتخابات از کانال شورا مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود. 
عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی درپاسخ به این سوال که ظاهرا فدراسیون کشتی این پیشنهاد را مطرح کرده است، گفت: پیش از این سابقه‌ نداشته که فدراسیون به صورت مستقیم با فردی مذاکره کند، حتی زمانی که قرار بود محمد بنا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، از طریق شورا موضوع مطرح شد. اگر هم واقعاً چنین موضوعی صحت داشته باشد، با دید مثبت به آن نگاه می‌کردیم. از طرفی اصلاً جلسه‌ای برگزار نشده است که بخواهیم گزینه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. 
ملاقاسمی در پاسخ به این سؤال که چه گزینه‌هایی برای هدایت تیم زیر 23 سال کشتی فرنگی مطرح هستند، گفت: همانطور که گفتم چون جلسه‌ای تشکیل نشده، گزینه‌ای هم مطرح نشده است. بار دیگر تأکید می‌کنم شورا هیچ پیشنهادی به خیرآبادی نداشته است و نامی در این خصوص مطرح نشده است، اما از حضور امثال او در کشتی استقبال می‌کنیم. 
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 438027
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *