۰

برای همکاری با ستاد روحانی از من دعوت شد اما نپذیرفتم/ قصد همکاری با هیچ ستاد انتخاباتی را ندارم

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان گفت: از من برای این ستاد دعوت به عمل آمد اما من قصد ندارم با این ستاد همکاری کنم.
برای همکاری با ستاد روحانی از من دعوت شد اما نپذیرفتم/ قصد همکاری با هیچ ستاد انتخاباتی را ندارم
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حجت‌الاسلام امان نریمانی، نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان در خصوص تشکیل کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی روحانی و دعوت از وی برای حضور در این ستاد اظهار داشت: از من برای حضور در این ستاد دعوت به عمل آمد اما من قصد ندارم با این ستاد همکاری کنم.
 
وی با بیان اینکه همواره در مباحثی مانند انتخابات مستقل عمل کرده‌ام، گفت: نه تنها با آقای روحانی بلکه با هیچ کس قصد همکاری در زمینه انتخابات را ندارم.
 
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان در پاسخ به سوالی در مورد سوء استفاده برخی از نامزدها از جایگاه روحانیت برای مقبول واقع شدن میان مردم تصریح کرد: بنده هم یک روحانی هستم، اگر از ابتدا موضع خود را مشخص کنم هیچ کس نمی تواند از من سوء استفاده کند ولی افرادی که از اسم و جایگاه آنها سوء استفاده می شود خودشان خواسته اند اما من هیچ گاه چنین اجازه‌ای نخواهم داد.
 
پیش از این اخباری مبنی بر معرفی اعضای کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در برخی از رسانه‌ها منتشر شده بود که معرفی این افراد حاصل جلسات و رایزنی های متعدد آقایان مجید انصاری، مصطفی پورمحمدی، علی یونسی از وزرا و معاونان و مشاروران رئیس جمهور، مجتبی طاهری خرم آبادی، احمدی شاهرودی، نریمانی و حسن نمازی از اعضای فعلی و سابق خبرگان، سیدصادق قادری، قدرت الله علیخانی، برخی روحانیون متنفذ و فعال در وزارتخانه های نفت، ارشاد و... محمود رضا جمشیدی مسئول حوزه علمیه خواهران، موسوی از مسئولین مرکز خدمات حوزه علیمه قم، مسعودی خمینی، اباذری، عرب اسدی، ابوالحسن نواب، علی بنایی، مفتح، آل بویه و محسن غرویان نامزد ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری اخیر و... به همراه ۷ نفر اعضای این کمیته شامل آقایان طه هاشمی، تیمور علی عسگری، ناصری زنجانی، جعفری گیلانی، مسیح مهاجری، سیدعلی گرامیان و رستگاری اعلام شده بود.

دانا
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 438055
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *