۰

ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به تهران/ بارش باران در تهران و البرز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به تهران و همچنین بارش باران در اغلب محورهای استان‌های تهران و البرز و ارتفاعات هراز، فیروزکوه و چالوس خبر داد.
ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به تهران/ بارش باران در تهران و البرز
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های تهران، البرز و همچنین ارتفاعات هراز، فیروزکوه و چالوس بارش باران را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک در ورودی کلانشهرها اشاره و تصریح کرد: در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران محدوده‌های ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد.
سرهنگ رحمانی ادامه داد:‌ در جاده و آزادراه‌های قم ـ تهران و ساوه ـ تهران و همچنین محور پاکدشت به تهران در هر دو مسیر ترافیک پرحجم گزارش شده است.
وی با بیان این مطلب که در سطح جاده‌های تهران و البرز و همچنین ارتفاعات هراز، فیروزکوه و چالوس به دلیل بارش باران، سطح لغزنده در جاده‌ها وجود دارد از رانندگان درخواست کرد با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند و فاصله طولی را رعایت کنند.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 438061
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *