۰

دولت پاکستان باید به وضعیت امنیت منطقه مشترک با مرز ایران بیشتر توجه کند

نماینده ولی فقیه در سیستانو بلوچستان گفت: دولت پاکستان باید به وضعیت امنیت منطقه مشترک با مرز ایران که مأمن گروهک‌های تروریستی شده بیشتر توجه کنند و با قدرت با آنها که در این منطقه فعالیت می کنند، مقابله کند.
دولت پاکستان باید به وضعیت امنیت منطقه مشترک با مرز ایران بیشتر توجه کند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،به نقل از پایگاه خبری پلیس، عصر امروز سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار و گفت و گو کرد. 
در این دیدار، آیت الله سلیمانی گفت: با هوشمندی نیروهای مسلح و اطلاعاتی ما، چندین حادثه که می توانست در سال 95 به وجود بیاید، در این مدت خنثی شد که بایستی از تلاش و زحمات مجاهد گونه این عزیزان در پاسداری و حراست از مرزهای کشور و امنیت پایدار حاکم بر آن قدردانی کرد.  
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به ناامنی کشورهای پیرامونی، بر تقویت تجهیزات و امکانات مرزی تاکید کرد و گفت: دولت پاکستان تمام توان خود را برای ایالت های دیگر گذاشته اما متاسفانه برای منطقه ای که با کشور ما هم مرز است و حدود 40 درصد وسعت دارد، کمترین امکانات را به آن اختصاص داده است.  
وی ادامه داد: دولت پاکستان باید به وضعیت امنیت منطقه مشترک با مرز ایران که مامن گروهک های تروریستی شده  بیشتر توجه کنند و با قدرت با آنها که در این منطقه فعالیت می کنند، مقابله کند. 
سلیمانی به تعامل مطلوب میان نیروهای انتظامی، مرزبانی و سپاه با مردم اشاره کرد و گفت: این تعاملات و برخوردهای فرهنگی تا حد زیادی به همراهی و مشارکت مردم در ارتقاء امنیت منجر شده است.  
امام جمعه زاهدان، شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان را نسبت به سایر استان ها مطلوب ارزیابی و به کاهش چشمگیر جرایم در این استان اشاره کرد و گفت: دشمنان، استان سیستان و بلوچستان را دروازه ناامنی برای خود قلمداد می کردند ولی امروز به لطف خداوند این استان، دروازه امنیت شده که جای تشکر از همه دستگاه های مرتبط با امنیت را دارد.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 438076
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *