۰

تامین بودجه پایان‌نامه‌هایی که به فناوری تبدیل می‌شوند

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: یکی از کارهای مهم معاونت آموزشی همکاری با سایر معاونت‌ها است هم اکنون کار مشترکی که با معاونت تحقیقات در حال انجام است دستورالعمل برای تامین بودجه پایان‌نامه‌هایی است که تبدیل به فناوری می‌شوند.
تامین بودجه پایان‌نامه‌هایی که به فناوری تبدیل می‌شوند
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در سال گذشته رتبه اول آموزشی را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کسب کردیم که این دستاورد بسیار بزرگی برای ما بود اما مهمتر حفظ این رتبه است.
وی افزود: هدف دیگر دانشگاه ارتقای جایگاه بین‌المللی است و از مهمترین رویکردهای معاونت آموزشی همکاری با سایر معاونت‌ها است که خوشبختانه توانسته‌ایم همکاری و تعامل بین بخشی خوبی را ایجاد کنیم.
صدوقی اضافه کرد: کسب رتبه اول آموزشی نیروی تازهای به دانشگاه تزریق کرد. مهمترین نکته‌ای که در این سال‌ها اتفاق افتاد نوآوری در بخش آموزش پزشکی بود. بسته‌های یازده‌گانه نوآوری در آموزش علوم پزشکی را بعضی اجرا و بعضی در حال عملیاتی شدن هستند.
وی ادامه داد: از دیگر کارهایی که در حوزه معاونت آموزشی انجام شد توسعه زیرساخت‌های آموزشی بود. راه‌اندازی کمیته‌های پشتیبان برای پذیرش دانشجو و اختصاص بودجه برای گروه‌های اموزشی به ارتقای این زیرساخت‌ها کمک زیادی کرد.
معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: یکی از کارهای مهم دیگر بحث مدیریت پذیرش ظرفیت دانشجو بود. در دوره‌های قبل با افزایش ظرفیت مواجه بودیم که کیفیت را دچار مشکل می‌‌کرد هم اکنون سیزده هزار دانشجو در سطح دانشگاه در حال تحصیل هستند که 70 درصد آنها در مقطع تحصیلات تکمیلی قرار دارد.
وی گفت: در حال حاضر 240 رشته در دانشگاه وجود دارد که 85 درصد این رشته‌ها به مقاطع تحصیلات تکمیلی مربوط می‌شود. حدود 140 عضو هیات علمی داریم.
صدوقی یکی از کارهای مهم معاونت آموزشی همکاری با سایر معاونت‌ها است هم اکنون کار مشترکی که با معاونت تحقیقات در حال انجام است دستورالعمل برای تامین بودجه پایان‌نامه‌هایی است که تبدیل به فناوری می‌شوند.
وی گفت: دروس تئوری نمی‌تواند راهگشای اخلاق پزشکی در دانشگاه‌ها باشد. اساتید باید با منش و روش خود اخلاق را به دانشجویان منتقل کنند که متاسفانه این نقطه ضعف در سیستم آموزشی کشور وجود دارد.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 438080
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *