۰

پاسداران در تمام عرصه ها و ميدان هاي نبرد و ایثار عاشقانه درخشیدند/ پاسداران، خواب را از چشمان دشمنان گرفته اند

تکریم پاسداران در حقيقت تکریم ارزشها و ایثارگری است و نظام اسلامی ما در سایه اين تفکر و فرهنگ ناب احیا شده است و اين سبزپوشان سپاه انقلاب اسلامي عاشقانه در عرصه‌های نبرد و ایثار همچون خورشید فروزان درخشیدند.
پاسداران در تمام عرصه ها و ميدان هاي نبرد و ایثار عاشقانه درخشیدند/ پاسداران، خواب را از چشمان دشمنان گرفته اند
به گزارش تفتان ما، در تاريخ پرشكوه ايران اسلامي، كم بودند افرادي كه جهت برافراشته داشتن چراغ حق و عدالت تمام هستي و آمال خود را بر سر هدف خود قرار دادند و از جان خود در اين راه گذاشتند.
 
كمر بستن جهت احيا و زنده كردن حقيقت خواهي با اخلاق كريمه همت و تلاشي بسيار مي خواهد و تنها از مرداني همانند سرور و سالار شهيدان، حضرت امام حسين(ع) بر مي آيد كه آزاداگي و شور حقيقت جويي اش آنچنان حماسه اي را خلق كرد كه تا همواره نامش به يادگار خواهد ماند و سبب احترام انسانهاي آزادي خواه و حق طلب خواهد شد.
 
امام راحل در روز سوم سوم شعبان مصادف با 7 تیرماه 1358 پیامی به مناسبت ولادت امام حسین (ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامگذاری کردند.
 
في الواقع پاسداران افرادي هستند که در حساس ترین مواقع تاریخ از بين خلق برمی خیزند و مانند دژی مستحکم، مردانه، جانانه و شجاعانه در جهت  رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن قدم بر می‌دارند.
 

 
علي اي حال نمونه های بسياري را می توان از رادمردی پاسداران و سبزپوشان سپاهي در طول تاریخ پرشكوه ايران يافت و پاسدارانی که از کیان و ناموس كشور خود دفاع کردند و با روحیه شهادت طلبی، فداكاري، ايثار، از خودگذشتگي، انسجام درونی و خلاقیت نظامی در همه ميدان ها و صحنه های مختلف نبرد کردند و با الهام از امام حسین (ع) با بذل خون و جان خويش و جانبازیها و ایثارگریها و فداكاري ها نگذاشته دست سربازان شیطان به تکه ایی از خاک میهن اسلامی برسد.
 
* پاسداران سپاه انقلاب اسلامي خواب را از چشمان دشمنان گرفته اند
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار،  اظهار کرد:  پاسداران با فداكاري، از خودگذشتگي و ايثارگري خود در مدت هشت سال جنگ تحميلي نقش بسيار مهمي در جهت ترويج و اشاعه فرهنگ شهادت طلبي داشتند و امروز نيز آماده هستند تا در راه دفاع از كيان انقلاب اسلامي جانفشاني كنند.
 
سرهنگ حسن فضلي با بيان اينكه تكريم و قدرشناسي از پاسدار،  تکریم ارزشها و ایثارگری ها است، تصريح كرد: نظام ايران اسلامي در سایه اين تفکر و فرهنگ ناب احیا شده است و بعنوان الگویی مناسب برای جهانیان مطرح و معرفی شده است.
 
وي خاطر نشان کرد: کشور ایران اسلامي با رهنمودها و فرمايشات گوهر بار رهبر انقلاب اسلامي و به بركت خون شهيدان هشت سال جنگ تحميلي و ايثارگري هاي پاسداران مسير رشد، پيشرفت و تعالي را طي كرده و روز به روز بر دستاوردهاي نظام افزوده مي شود.
 

 
سرهنگ فضلی با اشاره به نامگذاری این روز به نام پاسدار و مصادف بودن آن با ولادت امام حسین (ع)، اظهار کرد: در برابر همه این واژه ها و از همگی آنها ارزشمندتر آن اين است که هروقت واژه پاسدار به گوش مي رسد نام مبارک بزرگ پاسدار دين مبين اسلام، سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسین(ع) در اذهان متبلور می شود که این نامگذاری بسيار زيبا موجب شده که پاسداران نه تنها به پاسدار بودن خود افتخار کرده بلکه آن را ارزشی واقعی در جامعه کنونی قلمداد می کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش اظهار كرد: با امید به همت، تلاش و سخت كوشي پاسداران و سبزپوشان استان سيستان و بلوچستان،  این فرزندان بی ادعا دنیای سیاه استکبار و صهیونیسم جهانی روی خوش آرامش را نخواهد دید و خواب تاراج، استثمار و استعمار در ایران اسلامی را به گور خواهد برد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 438097
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *