۰
امام جمعه اهل سنت مسجد الخليل خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

تروريست ها با به شهادت رساندن مرزبانان ايراني، به دنبال بدنام كردن استان سيستان و بلوچستان بودند/ تروريست ها دست نشانده مستكبران و فتنه گران هستند

امام جمعه اهل سنت مسجد الخليل خاش گفت: تروريست ها با به شهادت رساندن مرزبانان ايراني، به دنبال بدنام كردن و بدجلوه دادن چهره استان سيستان و بلوچستان در اذهان عمومي مردم ايران بودند و جامعه اهل سنت اقدامات تروریست ها را در مرزهای کشور را به شدت محكوم مي كند.
تروريست ها با به شهادت رساندن مرزبانان ايراني، به دنبال بدنام كردن استان سيستان و بلوچستان بودند/ تروريست ها دست نشانده مستكبران و فتنه گران هستند
مولوي محمدعثمان قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه اقدامات كور تروريستي و شهادت 10 مرزبان و محافظ مرز از هر جهت و نگاه انساني و اسلامي به شدت محكوم است، اظهار كرد: مردم ايران اسلامي و به خصوص استان سيستان و بلوچستان از هرگونه خشم و جنايت و سعي و تلاش جهت از بين بردن مظلومان بيزار هستند.
 
وي با بيان اينكه اين افراد كه دست به اينگونه جنايات مي زنند دست نشانده مستكبران و فتنه گران هستند، تصريح كرد:  تروريست ها بايد بدانند كه اينگونه جنايات و اقدامات تروريستي در راه دشمنان بوده و استان سيستان و بلوچستان را از مسير رشد، توسعه و پيشرفت دور نمي كند.
 
مولوي قلندرزهي خاطرنشان كرد: نتيجه اينگونه اقدامات خرابكارانه در استان وحدت آفرين سيستان و بلوچستان، انسداد مرزي و احداث ديوار بتني را به همراه خواهد داشت.
 
وي ادامه داد: هرگونه جنايات و عمليات خرابكارانه موجب دور شدن دلها و پاشيدن بذر دشمني و خشونت مي شود و دود اين اختلافات، جدايي ها و ناامني ها به چشم مردم منطقه خواهد رفت.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد الخليل خاش بيان كرد: تروريست هاي از خدا بي خبر به دنبال بدنام كردن و بد جلوه دادن چهره استان هستند و مردم و مسئولان كشوري فكر مي كنند كه مردم مهمان نواز و مهربان استان سيستان و بلوچستان خشن هستند و مي گويند؛ شايسته نيست براي آنها كار و خدمتي صورت بپذيرد.
 
وي با بيان اينكه در سايه دين مبين اسلام نعمت بزرگ امنيت نيز وجود دارد،  اذعان كرد: ايجاد ناامني و رعب و وحشت هرگز به نفع مردم نيست و جزء ضرر به اين منطقه و دور شدن استان از مسير خدمات هيچ نتيجه اي ندارد.
 
مدیر جامعه اسلامیه مدینه العلوم خاش با محكوميت حوادث تروريستي در كشورهاي افغانستان و مصر، اظهار كرد: تمام اين اقدامات، عمليات هاي تروريستي و جنايات غيرانساني با هدف ضربه زدن به مسلمانان و دين مبين اسلام توسط دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برنامه ريزي و تدوين شده است.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، در روز های اخیر 10 نفر از مرزبانان غیور ایران اسلامی توسط حمله تروریستی گروه جیش العدل وابسته به فرقه های وهابی و تکفیری عربستان سعودی در حادثه تروریستی مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 438098
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *