۰
رييس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش

نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی خاش از تخریب ساير نامزدها خودداری کنند

فرماندار و رييس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش گفت: هواداران و نامزدهاي انتخابات شوراهای اسلامی خاش از تخریب، توهين و ترور شخصیت ساير نامزدها خودداری كنند و همه اهل و ساكن يك شهريم و با هم برادر و خواهر ديني هستيم و این رفتارهای هتاکانه در خور شان نیست بیاییم با هم فردایی روشن بسازیم.
نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی خاش از تخریب ساير نامزدها خودداری کنند
محمداكبر چاكرزهي در دیدار با نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و نیز بازدید مشترک خود به همراه اعضای شورای نگهبان و هیئت های اجرایی انتخابات از ستادهای انتخاباتی شورای شهر و ریاست جمهوری در شهرستان خاش، با بيان اينكه اولويت اصلي و اساسي ما در انتخابات حضور گسترده و پرشور مردم پاي صندوق هاي راي استف اظهار كرد: با متخلفين و عواملي كه قصد اختشاش و يا مزاحمت در روند برگزاري انتخابات را داشته باشند به شدت برخورد مي شود.
 
وي با بيان اينكه دشمنان همواره به دنبال مايوس و نااميد كردن مردم هستند، گفت: دشمنان نظام نمي خواهند مردم پاي صندوق هاي راي حضور پيدا كنند و شما كانديدا و نامزدهاي شوراي شهر بايد هوشيار باشيد تا مبادا بهانه اي دست معاندين و كينه توزان بدهيد.
 
چاكرزهي بيان كرد: انتخابات شوراهای شهر وروستا و ریاست جمهوری دارای ارزش وجایگاه خاص  خود هستند و مردم  دارای حق رای هستند و با انتخابی درست ومطمئن  و با همکاری و انسجام هرچه  بیشتر و حضور خود در صحنه‌ی انتخابات به این جایگاه ها، ارزش ویژه‌ای ببخشند.
 
وي با بيان اينكه تمام تلاش خود را جهت صيانت و سلامت انتخابات انجام خواهيم داد، گفت: بالارفتن سطح آگاهی و رشد فکری اقشار جامعه سلامت اجتماع را به دنبال دارد.
 
فرماندار و رييس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش ادامه داد: با توجه به مهم وسرنوشت‌ساز بودن انتخابات از مردم میخواهیم به افراد توانمند وسخت کوش رای بدهند و در این جهت با اجرای طرح نظارتی  از آنها حمایت خواهیم کرد تا مسائل حاشیه‌ای رفع و رای آنها صیانت بشود.
 
وي بيان كرد: در این دوره از انتخابات زمینه برای حضور نخبگان و جوانان و همه افراد دارای فکر و ایده فراهم شده، تا همه بتوانند از فرصت در اختیار برای نشان دادن ظرفیتهای خود بهره ببرند.
 
چاکرزهی ادامه داد: جای خوشحالی دارد که در جای جای شهرستان خاش شاهد شور و نشاط انتخاباتی هستیم و زنان و مردان توانسته اند کاندید شورا بشوند و با هم رقابتی سالم داشته باشند.
 
وي با اشاره به وعده هاي انتخاباتي كانديدا، اذعان كرد: عده اي وعده هاي براي شوراي شهر دادند كه به اندازه رياست جمهوري هم نمي رسد و متاسفانه مطالبي در فضاهاي مجازي ديده مي شود كه حتي  مقامات عالي رتبه نيز توانايي انجام آن را ندارند و بنابراين نبايد نامزدها وعده هاي غيرممكن و دروغ را بدهند.
 
چاكرزهي با اشاره به بعضي از تهمت ها در فضاي مجازي، اظهار كرد: توهين و تهمت از اخلاق اسلامي و منش كردار صحيح به دور است و نبايد به همديگر تهمت بزنيم و همه اهل و ساكن يك شهريم و با هم برادر و خواهر ديني هستيم  و این رفتارهای هتاکانه در خور شان نیست بیاییم با هم فردایی روشن بسازیم.
 
گفتني است؛ پس از اتمام جلسه توجيهي با كانديداي شوراي شهر خاش، فرماندار به همراه اعضای شورای نگهبان و هیئت های اجرایی انتخابات از ستادهای انتخاباتی شورای شهر و ریاست جمهوری در شهرستان خاش بازديد كرد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 438659
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *