۰

کاندیداي شوراي شهر و روستاي خاش بايد قانون تبلیغات و ملاحظات مردم را رعایت کنند

فرماندار و رييس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش گفت: کاندیداي شوراي شهر خاش بايد قانون تبلیغات و ملاحظات مردم را رعایت کنند و مر قانون مشخص و فصل الخطاب مجریان و کاندیدا های انتخابات است.
کاندیداي شوراي شهر و روستاي خاش بايد قانون تبلیغات و ملاحظات مردم را رعایت کنند
به گزارش تفتان ما، محمداکبر چاکرزهی در همایش توجيهي کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاي بخش مرکزی، اظهار کرد: ملت ایران اسلامي خصوصاً مردم شهرستان خاش برای وطن و اسلام با حضور گسترده و مشارکت حداکثری حماسه ساز خواهند بود و فصل الخطاب برای نامزدها مجریان انتخابات، نامزدها و طرفداران آنها قانون است.
 
وي با تاكيد بر در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه، تصريح كرد: شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و خلق حماسه ای دیگر محیا شده است.
 
چاکرزهی ارزش و جایگاه انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را به یک اندازه مهم بیان کرد و افزود: عظمت جمهوری اسلامی ایران به شرکت و حضور پرشور  ملت بزرگ ایران در پای صندوق های اخذ رای است.
 
وي تاکید کرد: دولت به هیچ عنوان در موضوع انتخابات دخالت نمی کند اما موظف است از آرای مردم در جایگاه مجری انتخابات صیانت کند.
 
چاکرزهی با بيان اینکه شهرستان خاش با توجه به ثبت نام کاندیداي زن و مرد در حوزه شهری و روستایی و طی کردن شرایط مطلوب انتخابات نسبت با سایر نقاط استان ممتاز بوده، اذعان کرد: امیدواریم در روزهای آینده و منتهی به انتخابات بتوانیم با همکاری و همراهی مردم شهرستان به ایجاد وحدت و انسجام ملی برای خلق حماسه ایی دیگر کمک کنیم.
 
* انتخابات ویترین نخبه شناسی، دوستی و اخلاق محوری است
بخشدار بخش مرکزی شهرستان خاش نيز در ادامه اين همايش انتخابات را فرصت خلق حماسه ها عنوان کرد و گفت: انتخابات ویترین نخبه شناسی، دوستی و اخلاق محوری با هدف تقویت قدرت و انسجام ملی است که باید از این فرصت در بستر جمهوری اسلامی لذت برد.
 
مجتبی شجاعی بيان کرد: امسال 1200 شورا در نقاط مختلف روستایی بخش مرکزی نام نویسی کرده اند که از این تعداد 347 نفر زن هستند.
 
وی اظهار کرد: در بخش مركزي خاش 191 شورا وجود دارد که شوراهاي آن پنج نفره و سه نفره هستند.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 438663
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *