۰
همگام با ملت/

حضور پر شور خاشي ها در پای صندوق‌های رأی/ تشكيل صف‌های طولانی در مقابل حوزه های رأی گیری در شهرستان خاش

مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان خاش امروز به صحنه آمده اند تا با حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ماندگار دیگری را به تصویر بکشند و با حضور خود با اعلام پایبندی به آرمان‎های امام خميني(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‎گویان بزنند.
حضور پر شور خاشي ها در پای صندوق‌های رأی/ تشكيل صف‌های طولانی در مقابل حوزه های رأی گیری در شهرستان خاش
به گزارش تفتان ما، انتخابات يكي از اصلي ترين و حساس ترين عرصه هاي مشاركت و حضور مردم در تعيين سرنوشت سياسي كشور خود در داخل خاك و خارج از خاك ايران اسلامي است و حضور و مشاركت گسترده و پرشور مردم ايران اسلامي در پاي صندوق هاي راي نشان از صلابت، اقتدار و ايستادگي و پشتوانه مردمي از انقلاب اسلامي دارد كه اين امر مهم سبب بيمه كردن نظام ايران اسلامي در مقابل همه توطئه ها و ترفند هاي شوم دشمنان نظام اسلامي است.
 
شهروندان خاشی نيز امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه در آغازین ساعات اولیه رای گیری برای ادای تکلیف دینی خود به پای صندوق های رای آمدند.
 

 
در این میان حضور جوانان بویژه رای اولی ها دوشادوش خانواده خود جلوه ای خاص به این حضور گسترده داده است. این مردم آمده اند تا باری دیگر همانند سالهای گذشته حماسه بزرگ سیاسی را رقم زنند و ثابت کنند که مردم ایران خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند و هرگز به عناصر بیگانه حق دخالت در این سرنوشت عظیم و حساس را نخواهند داد.
 
اگر چه قلم از بیان آن چه امروز و تا این لحظه در سطح شهرستان خاش می‌گذرد ناتوان است ولي نمی توان از دیدن پیرمرد و پیرزن‌هایی گذشت که با عصای چهار پایه خود لنگان لنگان به مسجد می‌رساند، با دستان لرزان و پینه بسته خود شناسنامه را از جیب و یا گوشه مینارش( روسری محلی) بیرون آورده و بر صندلی تکیه می‌زنند و از بالای قاب شکسته و بندزده‌ عینکشان با نگاهی به جمع به زیان ناگفته م‌گویند که ما هم در عزت و افتخار این کشور شریک هستیم.
 

 
صفوف مردان و زنان که از اولین ساعت ها صبح امروز خود را به محل صندوق های اخذ رای در سراسر خاک شهرستان خاش رسانده بودند همه را خیره کرده تا زنان در یک صف واحد و مردان در صف دیگری شناسنامه را جهت ثبت تاریخی این روز به یاد ماندنی تحویل دهند.
 

 
امروز مساجد و مدارس مراکز أخذ رای مملو از جمعیت است، جمعیتی که برای تایین سرنوشت کشور و ‌برای کوری چشم دشمنان رای‌های خود را به صندوق‌های أخذ رای می‌اندازند.
 

 
مردم شهرستان خاش امروز آمدند تا اعلام كنند همواره پای آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب اسلامی هستیم و خواهیم بود
 
در این میان برخی از مسئولین شهرستان خاش نیز در آغازین ساعات اولیه شروع انتخابات در کنار دیگر مردم در شعب اخذ رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند. و از همه مردم خواستند که کار رای را به ساعات آخر وقت قانونی رای گیری موکول نکنند..
 

 
امروز هر فردی انتخاب خود را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرده است و مردم باید با رعایت حقوق یکدیگر و طرفدارانشان بدون اینکه مشکلی پیش بیاید همبستگی و اقتدار خود به دشمنان اسلام و کشورمان نشان دهند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 438749
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *