۰
گزارش تفتان ما از شهروندان خاشي پای صندوق رای:

خروش دریای اراده مردم شهرستان خاش در پای صندوق‌ها/ شهروندان: ما فرد مومن متعهد و انقلابی خود را انتخاب کردیم

مردم هميشه بيدار و با بصيرت شهرستان خاش امروز نيز بار ديگر به صحنه آمدند و با انگشتان خود پاي سند انقلاب را مهر تاييدي بزنند و ثابت كنند كه تا خون در رگ دارند پشتيبان ولايت فقيه هستند و بدون توجه به تهديدات و تحريم هاي دشمنان هر زماني كه نظام به آن ها نياز داشته باشند با تمام وجود و افتخار در صحنه حاضر و به فرمان رهبري لبيك مي گويند.
خروش دریای اراده مردم شهرستان خاش در پای صندوق‌ها/ شهروندان: ما فرد مومن متعهد و انقلابی خود را انتخاب کردیم
به گزارش تفتان ما، مردم ولايتمدار و بصيرت شهرستان خاش با حضور در شعبات اخذ راي صف هاي طولاني و حماسه ساز ماندگار خويش را زير آفتاب گرم اين شهرستان تكميل كردند و اين مردم با پاهاي استوار و با دستاني پر مهم به پاي حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايستادند و خواهند ايستاد.
 
در روستاهای شهرستان خاش نیز رای گیری با تمام قوت و آرامش و امنیت در حال برگزاری است و مردم خستگي ناپذير اين روستاها با مشاركت حداكثري خود در پاي صندوق هاي راي حماسه اي ديگر آفريدند.
 
علي اي حال امروز هر شخصي كه از كانديداي رياست جمهوري و شوراي شهر انتخاب شود برنده اصلي مردم هستند و ما بايد با حضور دشمن شكن و گسترده خود در پاي صندوق هاي راي صف‌های طولانی را به کوری چشم دشمنان پررنگتر و طولانی‌تر کنیم.
 
امروز من، تو و ما قرار است دست در دست هم دهیم و زنجیری شویم به بزرگی تمام مرزهای آبی و خاکی وطنم. امروز، این زنجیره انسانی حرف‌هایی زیادی برای گفتن دارد.حرف‌هایی برای ماندن،حرف‌های برای بالندگی، رشد و شکوفایی هرچه بیشترت ای ایران پر گهر و ما، می‌دانیم که در سایه رهنمودهای آن رهبر فرزانه، امروز نیز چون گذشته با حضور سبز خویش، بار دیگر انگشتهای‌مان، پای سند انقلابمان و سرافرازی وطنمان را مهر تاییدی خواهد زد.
 
خبرنگارتفتان ما امروز در بين شهروندان خاشي در حوزه های انتخابی سطح شهر  و روستا رفته تا ضمن ثبت و انعکاس حماسه عظیم 29 اردیبهشت با برخی از رای دهندگان گفت و گو و مصاحبه كند كه ماحصل اين گفت و گوها را در ادامه مي خوانيد.
 
* هواي گرم نيز مانع حضور براي اثبات به حقانيت نظام و دادن راي نشده است
يكي از شهروندان خاشي در حاشيه انداختن راي خود در صندوق در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: امروز از نخستين ساعات راي گيري به اداره دارايي و امور مالياتي شهرستان خاش آمده ام كه اراده را معنا ببخشم و غرور ملي را به تصوير بكشم.
 

 
دارايي بيان كرد: در شهرستان خاش هوا بسيار گرم است اما اين هواي گرم نيز مانع حضور براي اثبات به حقانيت نظام و دادن راي نشده است چرا كه همه مردم ايران اسلامي باید امروز عهدنامه‌ای دیگر با شهدا امضا کنند و مشت محكمي بر دهان دشمنان بزنند.
 
* طولاني بودن مسير شعبه اخذ راي مهم نبود، مهم آن است كه بتوانم در سرنوشت كشورم سهيم باشم
پيرمرد ديگري كه با عصا به شعبه اخذ راي آمده بود، گفت: من امروز به سختي خودم را به اين شعبه رسانده ام اما برايم طولاني بودن اين مسير مهم نبود، مهم آن است كه بتوانم در سرنوشت كشورم سهيم باشم و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبيك بگويم.
 

 
وي با بيان اينكه بايد همگان به پاي صندوق هاي اخذ راي بيايند تا خون تازه اي به رگ هاي انقلاب تزريق شود، خاطرنشان كرد: من با الگو گيري از رهبر انقلاب اسلامي از همان دقايق ابتداي اخذ راي در شعبه حاضر شدم و راي خودم را در صندوق انداختم.
 
* ملت ايران ثابت مي كنند كه همواره پشتيبان ولايت فقيه هستند
يكي ديگر از شهروندان خاشي در گفت و گو با خبرنگار مااظهار كرد: امروز ملت ايران بار ديگر به تمام جهانيان ثابت مي كنند كه تا خون در رگ دارند پشتيبان ولايت فقيه و پايبند به اصول اساسي انقلاب اسلامي هستند و هرگز زره اي از اين اصول عقب نشيني نخواهند كرد.
 
سالاري با بيان اينكه مردم كشور ايران اسلامي همواره ثابت كردند كه در همه صحنه ها حضوري پررنگ و با صلابت دارند، خاطرنشان كرد: مردم به وظايف خود عمل مي كنند و اميدواريم كه رييس جمهور و افرادي كه در اين راي گيري انتخاب مي شوند به وظيفه اصلي خود در راستاي اعتلا و رشد انقلاب كوشا باشند.
 

 
وي بيان كرد: گمان مي كردم كه جزء نخستين افرادي باشم كه در شعبه اخذ راي حضور دارم ولي زماني كه اين جمعيت بسيار زياد را ديدم به خاشي بودن خودم باليدم.
 
* رئيس جمهور آينده به فكر حل معضل بيكاري باشد
جوان ديگري كه راي اولي بود در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه انتخابات براي كشور ايران اسلامي بسيار مهم و حائز اهميت است، اظهار كرد: به لطف انقلاب شكوهمند ايران اسلامي همه ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي براي تصميم گيري و سهيم بودن در سرنوشت سياسي كشورشان مشاركت مي كنند و سهيم هستند و من نيز بسيار خوشحال هستم كه براي نخستين بار در امر انتخابات شركت مي كنم.
 
ميربلوچ زهي با بيان اينكه از رئيس جمهور آينده مي خواهم كه به فكر اشتغال جوانان باشد، گفت: امیدواریم هم رئیس‌جمهور آینده و هم افرادی که به‌عنوان منتخبین مردم راهی شورای اسلامی شهر و روستا می‌شوند، امانت‌داری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و فارغ از هرگونه نگاه مادی‌  به فکر آینده باشند.
 

 
وي با بيان اينكه سیاه‌ و سفید و سبز و بنفش در جمهوری اسلامی معنا ندارد، خاطرنشان كرد: تمامي منتخبين ضروري است جهت موفقيت و سربلندي ايران اسلامي بكرنگ شده و یک انتخاب زیبا داشته باشند.
 
* حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بزرگترين پشتوانه براي نظام است
يكي ديگر كارمندان و فرهنگيان آموزش و پرورش  نيز با بيان اينكه حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بزرگترين پشتوانه براي نظام شكوهمند ايران اسلامي است، گفت: مردم كشور ايران اسلامي همواره ثابت كردند كه بدون توجه به تهديدات و تحريم هاي دشمنان هر زماني كه نظام به آن ها نياز داشته باشند با تمام وجود و افتخار در صحنه حاضر و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي لبيك مي گويند.
 
كهرازهي با بيان اينكه انتخابات وظیفه شرعی و دینی است و بايد در آن شركت كنيم، تصريح كردانتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی نقش بسيار حائز اهميت و مهمري در  در نظام دارند که می‌طلبد رأی‌دهندگان در انتخاب فرد اصلح دقت کافی را داشته باشند.
 

 
وي با بيان اينكه به خاطر رهبر و عشق به وطنم در انتخابات شرکت کردم و خوشحال هستم، اظهار كرد: انتظار داریم که رئیس جمهوری آینده مشکلات جوانان را حل کند و برای بیکاران چاره‌اندیشی کنند.
 
-------------------------------
گزارش از عليرضا هاشمي فر
-------------------------------
انتهاي پيام/
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 438751
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *