۰

آمار نهایی منتخبین انتخابات شوراهای اسلامی شهرهاي خاش و نوك آباد اعلام شد

فرماندار و رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش گفت: شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره شورای شهرهاي خاش و نوك آباد به پایان رسید و منتخبان اصلی و علی‌البدل و نتیجه نهایی در انتخابات این شوراها مشخص شدند.
آمار نهایی منتخبین انتخابات شوراهای اسلامی شهرهاي خاش و نوك آباد اعلام شد
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: نامزدهاي شوراي شهرهاي خاش برای تصاحب 7 کرسی در شورای اين شهر به رقابت پرداختند.
 
وی با بيان اينكه مشارکت مردم در شهرستان خاش برای رای دادن 93 درصد بوده است، تصريح كرد: محسن قلندرزهی با  شش هزار و 79 رای، میرمراد مارندگانی با پنج هزار و 873 رای، خدایار ریگی ماریشان با پنج هزار و 670 رای، امان الله کردی تمندانی با پنج هزار و 500 رای، بهزاد بهادری پنج هزار و 479 رای، ایوب کرد با پنج هزار و 91 رای و عیدمحمد قلندرزهی با  چهار هزار و 541 رای،  هفت نفر اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خاش هستند.
 
فرماندار و رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاش گفت: نصرالله کرد با چهار هزار و 515 راي، هوشنگ ريگي با چهار هزار و 484 راي، نادر ميربلوچ زهي با چهار هزار و 467 راي، عبدالخالق جمالزهي با چهار هزار و 384 و حسين ريگي تمنداني با چهار هزار و 54 راي اعضای علی‌البدل این شهر هستند.
 
وي بيان كرد: در این انتخابات مردم شهرستان خاش هفتصد هزار و 3 راي به حسن روحانی، پنج هزار و 873 راي به سيد ابراهيم رئيسي ساداتي، 304 راي به مصطفی ميرسليم و 160 راي به مصطفی هاشمي طباء دادند.
 
چاكرزهي با اشاره به نتايج انتخابات شوراي شهر نوك ‌آباد، گفت: بهروز هاشم زهی با 698 راي، محمدانور هاشم زهی با 643 رای، منصور هاشم زهی با 629 راي، بلال هاشم زهي با 579 راي و ابراهيم هاشمي پور با 502 راي،  پنج نفر اصلی و بهرام هاشم زهی و احمد هاشم زهی اعضاي علي البدل پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نوك آباد هستند.
 
وي اذعان كرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و  پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در شهرستان خاش ضمن لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب، سبب استحکام بخشی پایه‌های نظام اسلامی ایران شده است.
 
چاكرزهي اظهار كرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان خاش اعم از شیعه و سنی اتحاد و همدلی حماسه جاوید خلق کردند و با حضور حداکثری در اين  انتخابات برگ زرینی بر تاریخ تابناک این مرز و بوم به يادگار گذاشتند.
 
به گزارش خبرنگار  تفتان ما؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه (29 اردیبهشت‌ماه) همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.
 
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 142 شهر با نه هزار و 752 شعبه اخذ رأی به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار شد.
 
براساس این گزارش، پنجاه و چهار میلیون و 410 هزار و 234 نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه بوده که از این تعداد يك میلیون و 350 هزار و 294 نفر رأی اولی بودند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 438797
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *