۰

این عقب ماندگی مدیریتی برای کشور ما قابل قبول نیست/ پذیرش میزبانی‌ رویدادهای ورزشی بزرگ، هزینه نیست

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به ظرفیت‌های انسانی، جغرافیایی و مدیریتی که در آذربایجان نسبت به ایران سراغ داریم، این عقب ماندگی مدیریتی برای پذیرش میزبانی مسابقات معتبر برای کشور ما حداقل در منطقه قابل قبول نیست.
این عقب ماندگی مدیریتی برای کشور ما قابل قبول نیست/ پذیرش میزبانی‌ رویدادهای ورزشی بزرگ، هزینه نیست
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،رسول خادم با بیان این مطلب افزود: نکته‌ای که حائز اهمیت است، این‌ است که ما میزبانی دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی (سال ٢٠٠٩) را برعهده گرفته بودیم که متاسفانه با عدم برگزاری این رقابت‌ها در ایران، این فرصت بزرگ سیاسی و فنی برای کشور را از دست دادیم.
وی ادامه داد: جای تاسف است که چنین فرصتی‌هایی که می‌تواند بعنوان یک ابزار دیپلماتیک قدرتمند و گسترده، در اشاعه قابلیت‌های فنی و مدیریتی کشور ما در دنیا، مورد استفاده قرار گیرد، به سادگی از دست می‌رود و هیچ کس به خاطر ناتوانی‌های مدیریتی و از دست دادن فرصت‌های بزرگ، به نظام مدیریتی کشور پاسخگو نیست.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در بازی‌های کشورهای اسلامی تصریح کرد: البته احتمالاً سوالی نمی‌شود که ضرورت پاسخگویی فراهم آید چون دغدغه و آگاهی در این گونه موارد که می‌تواند بهترین ابزارهای مدیریتی، فنی و دیپلماتیک محسوب شوند، وجود ندارد.
خادم تاکید کرد: سال‌هاست پذیرش میزبانی‌ها در رویدادهای ورزشی بزرگ، هزینه محسوب نمی‌شود، بلکه مهم‌ترین ابزارخودنمایی سیاسی و اجتماعی کشورها در دنیا، ارتقاء سطح سازماندهی مدیریتی، توسعه زیرساخت‌های ملی کشورهای میزبان و ایجاد فرصت‌های جدید جذب اسپانسرهای خارجی و داخلی برای کشورها است.
رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: آذربایجان به لحاظ زیر ساخت‌ها و سیستم‌های اجرایی شرایطی را در کشور خود فراهم کرده که قابلیت میزبانی مسابقات المپیک را در کشور خودش دارد و به‌هرحال فکر می‌کنم با توجه به ظرفیت‌های انسانی، جغرافیایی و مدیریتی که در آذربایجان، نسبت به ایران سراغ داریم، این عقب ماندگی مدیریتی برای کشور ما حداقل در منطقه نمی‌تواند قابل قبول باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 438859
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *