۰

ارسلان: قول‌ می‌دهم دیگر آن اشتباه مرگبار را تکرار نکنم/ با صحبت‌های خادم برگشتم

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، گفت: با از دست دادن مدال طلا انگیزه‌ای برای حضور در دیدار رده‌بندی نداشتم، اما با صحبت‌های خادم به خودم برگشتم.
ارسلان: قول‌ می‌دهم دیگر آن اشتباه مرگبار را تکرار نکنم/ با صحبت‌های خادم برگشتم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،علی ارسلان ، درباره کسب مدال طلا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، گفت: خوش‌قرعه نیستم و در این مسابقات هم سخت‌ترین قرعه ممکن به من خورده بود. اولین دیدار با حریف کره شمالی بود که فشار زیادی به خودم نیاوردم، اما در مسابقه دوم مقابل حریف هندی که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و قدرتمند هم بود، به زحمت افتادم.
وی ادامه داد: هنوز عرق روی بدنم خشک نشده بود که برای دیدار مقابل حریف کره‌ای صدایم زدند. حریف کره‌ای هم در مشتم بود و حتی یک زیرکتف هم به من نزد تا دقیقه 5 و 20 ثانیه با نتیجه 5 بر یک از او جلو بودم، اما روی اشتباه خودم باختم؛ وقتی برای لیفت کردن حریفم اقدام کردم، فشارم زیر لیفت افتاد و نتوانستم خودم را کنترل کنم.
دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تصریح کرد: مربیان کره‌ای بعد از کسب امتیاز پنجم توسط من ناامید شده بودند و باورشان نمی‌شد که کشتی‌گیرانشان پیروز شود. به هر حال این شکست هم تجربه گرانبها و سنگینی برای من شد.
وی افزود: بعد از شکست مقابل حریف کره‌ای شرایط روحی و روانی بسیار بدی داشتم چون فقط برای مدال طلا آمده بودم و برنز برایم ارزشی نداشت، اما با صحبت‌های خادم به خودم آمدم و برگشتم. قول می‌دهم دیگر در هیچ مسابقه‌ای این اشتباه مرگبار را تکرار نکنم چون بهای سنگینی برای من داشت.
ارسلان خاطرنشان کرد: درست است که اولین حضورم در بزرگسالان را تجربه می‌کردم و شاید مدال برنز ارزشمند باشد، اما من فقط برای طلا روی تشک رفته بودم. قول می‌دهم در مسابقات پیش رو این شکست را جبران کنم.
وی گفت:‌ از اشکانی و کادر فنی تیم ملی که زحمات زیادی برای من کشیدند تشکر می‌کنم و شرمنده‌ام که نتوانستم مدال طلا را برای ایران به ارمغان بیاورم، اما باز هم خدا را شکر که دست خالی برنگشتم. با تمام وجود برای حضور در مرحله نهایی انتخاباتی تیم ملی آماده می‌شوم و امیدوارم بتوانم نماینده ایران در مسابقات جهانی فرانسه باشم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 438905
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *