۰

امنیت سیستان و بلوچستان امنیت کشور را به دنبال دارد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه استان نماد امنیت کشور است، گفت: استان سیستان وبلوچستان یک استان امنیتی وعملیاتی می باشد و وقتی که این منطقه امن باشد یعنی کل کشور دارای امنیت است .
امنیت سیستان و بلوچستان امنیت کشور را به دنبال دارد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،غلامرضا جعفری صبح اموروز در دیدار با مدیر عامل موسسه خدمات مسکن ناجا و رییس اداره منازل سازمانی ناجا در زاهدان، گفت: استان سیستان وبلوچستان یک استان محروم ، صعب المعیشه، امنیتی و عملیاتی است که در سطح مکان وملی همیشه مورد توجه مسولین ناجا بوده است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکید سردار فرماندهی محترم انتظامی ناجادرخصوص تقویت جنوب شرق کشور بیان داشت: نگاه فرماندهان ناجا به استان سیستان و بلوچستان یک نگاه ویژه و خاص بوده است و نیاز به این است که امتیازات و مشوقات و خدماتی به کارکنان این استان تعلق گیرد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از استان سیستان و بلوچستان به عنوان تنگه احد یاد می کند ،افزود :علاوه بر نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این استان ، نگاهی هم که ناجا به استان سیستان و بلوچستان داشته باشد ، صرف نظر از اینکه ان نگاه ایجابی و مسولیتی که برای مسولین در ناجا است یک نگاه تکلیفی است چون مورد تائید مقام معظم رهبری می باشد.
 جعفری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تقدیم بیش از دو هزار شهید، جانباز و ایثار در این استان این ادعا را می کند که این همه رشادت ها، جانبازی ها، سلحشوری ها منجر به ایجاد آرامش و امنیت پایدار در سطح استان شده است .
♦️معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کشف بیش از 120تن انواع مواد مخدر در سال 1395گفت: تمام این عملیات ها با کار های اطلاعاتی شبانه روزی و در گیری و تیر اندازی روبه رو بوده است و کسی که جان خود را به خطر می اندازد با قا چاقچیان مسلح موا مخدر مقابله می کند و امنیت را برقرار می کند مستحق این است که از خدمات و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار باشد.
وی با اشاره به سیار و شناور بودن کارکنان انتظامی استان، بیان داشت: اکثر کارکنان استان نیرو های غیر بومی هستند مکه از سایر استان ها به این ستان منتقل می شوند و باید برای این نیروهای غیر بومی خدمات و مشوق های قرار دهیم و کمترین این مشوقات اختصاص دادن منازل سازمانی به خانواده هایشان است.
این مقام انتظامی در ادامه گفت : مجتمع خدماتی و رفاهی ثامن الائمه انتظامی استان از جمله اقدامات موثر و مثبتی است که توسط سردار فرماندهی انتظامی استان در راستای معیشت و ارائه خدمات به کارکنان احداث و راه اندازی شده است.
معاون هماهنگ فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: از تمام مسئولین و و رده های ارشد ناجا این انتظار را داریم که استان سیستان و بلوچستان را با سایر استان ها مقایسه نکنند و نگاه ویژه و خاصی نسبت به این استان محروم و عملیاتی داشته باشند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 438909
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *