۰

اتهام زنی رسانه ای جناح ها به هم، باعث تشدید تفرقه در جامعه می شود

کارشناس دینی رسانه ملی تصریح کرد: این که جناح های سیاسی مُدام به همدیگر در رسانه ها اتهام زنی داشته باشند ، این مساله باعث تفرقه و نااُمیدی در سطح جامعه می شود.
اتهام زنی رسانه ای جناح ها به هم، باعث تشدید تفرقه در جامعه می شود
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری، طی سخنانی در جمع زایران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: تقویت وحدت جامعه و پرهیز از اختلاف افکنی در سطح ملی یکی از ضرورت های مهم امروز کشور است که همه مردم به خصوص احزاب و جناح های سیاسی باید حتماً به آن توجه لازم را داشته باشند.
وی افزود: حفظ وحدت کلمه از جمله کلیدی ترین توصیه های امام راحل و مهم ترین خواسته های مقام معظم رهبری از همگان است و لذا هر کسی که در این راستا گام برمی دارد، کار او بسیار ارزشمند و در جهت تقویت جبهه انقلاب اسلامی است.
این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با بیان این که هیچ کس همچون مقام معظم رهبری مدافع و مروج خط اصیل امام (ره) نبوده و نیست، گفت: اگر ما در بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دقت کنیم متوجه می شویم که یکی از اصول کلی و ثابت در فرمایشات ایشان، حفظ وحدت ملی و تلاش در مسیر تقویت آن است.
وی با بیان این که در دنیای امروز ، دشمنان اسلام و مسلمین، وحدت اسلامی ما را هدف گرفته اند، خاطرنشان کرد: ایجاد گروه های افراطی و تروریستی از سوی کشورهای سلطه گر و مستکبر به خاطر آن است که مسلمین با هم وحدت نداشته باشند تا آن ها بتوانند در سایه تفرقه میان جوامع اسلامی و ایجاد درگیری های مذهبی به اهداف خود علیه مسلمین دست یابند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 439624
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *