۰

رفع تصرف بیش از 276 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان

رئیس‌کل‌ دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 276 هکتار ازاراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد.
رفع تصرف بیش از 276 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 276 هکتار ازاراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد.
رئیس‌کل‌ دادگستری سیستان و بلوچستان از انتقال سند مالکیت اراضی محله برفی از اداره‌کل راه و شهرسازی به بنیاد مسکن خبر داد و افزود: مقرر شده در خصوص اراضی محله برفی شهرستان میرجاوه سند مالکیت به نام بنیاد مسکن انتقال تا این سازمان نسبت به ساماندهی این اراضی اقدامات لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: جابه جایی سکنه روستای الله آباد و غریب آباد  به روستاهای نزدیک و ساماندهی آنان در دستور کار شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی  استان قرار دارد و مقرر شد خانه‌های خالی از سکنه رفع تصرف گردد.
حمیدی افزود: پلمپ کردن چاه‌های غیر مجاز در دستور کار قرار گرفت و باید سازمان آب با همکاری سازمانهای متولی نسبت به پلمپ چاه‌های غیرمجاز و مسلوب المنفعه کردن آن اقدام کند.
وی وجود چاه‌های غیرمجاز را عامل تصرفات در اراضی ملی عنوان کرد و گفت: هر جا که چاه‌های غیرمجاز ایجاد می‌شود تصرفات افزایش می‌یابد و باید جلوی آن را گرفت.
رئیس‌کل‌ دادگستری سیستان و بلوچستان از صدور مجوز برق رسانی به روستای کمپ در چابهار خبر داد و افزود: با توجه به ساماندهی روستای کمپ در قالب طرح هادی، برق رسانی به افرادی که در درون طرح هادی قرار گرفته‌اند و از نظر بنیاد مسکن مشکل مالکیت ندارند بلا مانع است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 439738
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *