۰
رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش:

بوي نامطبوع منشاء "گوگردي" بوده است/شهروندان در صورت مشاهده هرگونه علائم گوارشی و تنفسی به مراکز بهداشتی مراجعه کنند

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: بوي نامطبوع منشاء "گوگردي" بوده است و تيم هاي تخصصي درمان دانشگاه علوم پزشكي زاهدان در حال ارزیابی‌های بالینی و تدوین پروتکل درمانی هستند.
بوي نامطبوع منشاء "گوگردي" بوده است/شهروندان در صورت مشاهده هرگونه علائم گوارشی و تنفسی به مراکز بهداشتی مراجعه کنند
محمد رخشاني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: شهروندان خاشي و به ويژه افراد كهن سال و سالخورده، كودكان و زنان باردار و مبتلايان به بيماري هاي ريوي و قلبي تا حد امكان تا رفع كامل بوي نامطبوع از منزل خارج نشوند.
 
وي با بيان اينكه تيم هاي تخصصي درمان دانشگاه علوم پزشكي زاهدان به شهرستان خاش عزيمت كرده اند، گفت: بوي نامطبوع منشاء گوگردي داشته و از سوي مناطق جم چن به سمت خاش آمده است.
 
رخشاني با بيان اينكه تعداد 25 نفر هم اكنون به دليل مشكلات تنفسي در بيمارستان خاش بستري و تحت درمان هستند، تصريح كرد: همه موارد درماني كاملاً تحت درمان است و هيچگونه مشكلي تاكنون پيش نيامده است.
 
وي بيان كرد: بیمارستان امام خمینی (ره) خاش نیز در حالت آماده باش کامل بوده و کادر درمان در محل کار خود حضور دارند، همچنین تجهیزات پزشکی مورد نیاز و از جمله دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نیز در سرویس خدمت قرار دارد.
 
رخشاني خاطرنشان كرد: شهروندان خاشي در صورت بروز هرگونه علائم تنفسی، گوارشی و پوستی به پزشکان مستقر در مراکز جامع خدمات سلامت (درمانگاه ها) و یا بیمارستان مراجعه کنند.
 
وي ادامه داد: بررسی های میدانی توسط کارکنان و کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی، اورژانس ۱۱۵ و کارکنان بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.
 
رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان خاش با بيان اينكه بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی به دنبال کاهش شدت بو در سطح شهر، روند کاهش مراجعین به بیمارستان شروع شده است، گفت: در حال حاضر تیم بهداشتی به منظور بررسی‌های تخصصی و تيم درماني متشکل از جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص به منظور ارزیابی‌های بالینی و تدوین پروتکل درمانی از زاهدان به سمت شهرستان خاش آمده اند.
 
وي با بيان اينكه خوشبختانه مورد حادي وجود ندارد، اظهار كرد: تعدادي از بيماران به صورت سرپايي درمان شدند و جای نگرانی نیست، لطفا شهروندان از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان خودداری كنند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 439765
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *