۰

پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود/ دستگاه‌های امنیتی مقتدرانه‌ترین پاسخ را به عناصر داعش دادند

حسین کمالی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: این اقدام سپاه پیامی برای کسانی داشت که فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی در این دست به عملیات‌های خرابکارانه بزنند و پاسخی دریافت نکنند؛ پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود.
پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود/ دستگاه‌های امنیتی مقتدرانه‌ترین پاسخ را به عناصر داعش دادند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حسین کمالی وزیر کار دولت اصلاحات و دبیر کل حزب اسلامی کار در خصوص پاسخ موشکی سپاه پاسداران به حملات تروریستی داعش در تهران اظهار داشت: پس از اقدامات تروریستی داعش در تهران لازم بود تا دستگاه‌های امنیتی ما پاسخ متناسبی به این گروه تروریستی بدهند.
 
وی افزود: داعش سعی داشت به نوعی قدرت نمایی کند و به امنیت مثال زدنی کشور ما خدشه وارد کند، تهدید کند و استحکام و امنیت جمهوری اسلامی را برهم زند.
 
دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: از آنجایی که داعشی‌ها به داخل کشور ما و به قوه مقننه نفوذ کرده بودند؛ لازم بود تا دستگاه‌های امنیتی هم به محل حضور داعشی‌ها ضربه‌ای وارد کنند که این کار از راه‌های مختلف ممکن بود و دستگاه‌های امنیتی تصمیم گرفتند تا مقتدرانه‌ترین پاسخ را به عناصر داعش بدهند.
 
کمالی در پایان گفت: این اقدام سپاه پیامی برای کسانی داشت که فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی در این دست به عملیات‌های خرابکارانه بزنند و پاسخی دریافت نکنند؛ پیام حمله موشکی سپاه حضور قدرتمند و توانمند ایران در منطقه بود.
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 439766
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *