۰

علی‌اکبر صفی‌پور در بنیاد رودکی ماندنی شد

علی مرادخانی از ابقای علی‌اکبر صفی‌پور در سمت مدیر عاملی بنیاد رودکی خبر داد.
علی‌اکبر صفی‌پور در بنیاد رودکی ماندنی شد
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،چندی پیش علی اکبر صفی پور که تیرماه سال گذشته به بعنوان مدیر عامل بنیاد رودکی معرفی شده بود، استعفای خود را تقدیم وزیر ارشاد کرد. در جریان این استعفا صفی پور عنوان کرد که به طور رسمی کارمند سازمان اسناد و کتابخانه ملی محسوب می‌شود و دوره ماموریت سه ساله او در خارج از سازمان کتابخانه ملی پایان یافته و این دلیل استعفا بوده است؛ اما همزمان با اعلام این خبر، برخی رسانه‌ها جدایی زودهنگام این مدیر را «برکناری» از سوی وزیر ارشاد عنوان کردند.
اما علی مرادخانی معاون امور هنری ارشاد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که سرنوشت مدیر مستعفی بنیاد رودکی به کجا رسید،‌ عنوان کرد: «طی صحبت‌هایی که با جناب وزیر انجام شد، این مشکل رفع و آقای صفی‌پور به فعالیت‌هایش در بنیاد رودکی ادامه می‌دهد. موضوع پایان ماموریت ایشان نیز با هماهنگی‌هایی که انجام شده، بر طرف خواهد شد.»
طی روزهایی که علی‌اکبر صفی پور استعفایش را به وزیر داده بود، چند نامه در حمایت از او در رسانه‌ها منتشر شد که به نظر می‌رسد در تصمیم‌گیری وزیر ارشاد دراین باره تاثیرگذاشته است. شهرداد روحانی، فریدون شهبازیان و جمعی از نوازندگان ارکستر‌ها با انتشار نامه‌هایی خطاب به وزیر ارشاد خواستار ابقای صفی پور در سمتش شده بودند.
انتهای پیام/  
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 439780
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *