۰

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در زاهدان

رئيس پليس آگاهي سیستان و بلوچستان، از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با جلب اعتماد یکی از شهروندان اقدام به فروش منزل وی کرده بود در شهرستان زاهدان خبر داد.
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با جلب اعتماد وی به بهانه فروش منزل مسکونی اش با اخذ وکالتنامه کاری منزلش را از طریق به فروش رسانده است، بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی گسترده موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی افزود: متهم پس از روبه رو شدند با ادله و مستندات کافی به بزه ارتکابی خود اعتراف و اظهار داشت به بهانه فروش منزل شاکی از وی وکالتنامه کاری دریافت کردم و منزل وی را به مبلغ 2 میلیارد و 70 میلیون ریال به فروش رساندم و متواری شدم .
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: شهروندان از اعتماد بی جا به افرادی که نسبت به آنها شناخت ندارند، خودداری کنند. 
انتهای پیام/
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 439788
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *