۰

بی‌صبری جوان ۲۲ ساله، مرد ۴۲ ساله را به کام مرگ فرستاد+ عکس

بی‌صبری جوان ۲۲ ساله از ترافیک ناشی از تصادف به درگیری و مرگ مرد ۴۲ ساله منجر شد.
بی‌صبری جوان ۲۲ ساله، مرد ۴۲ ساله را به کام مرگ فرستاد+ عکس
به گزارش سرویس  حوادث تفتان ما،ساعت 22:00 مورخه 2 خرداد 1396، وقوع یک نزاع و درگیری ناشی از تصادف دو دستگاه خودرو روآ و خاور در اتوبان آزادگان – محدوده پل ساوه به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد.
بر خلاف تصور اولیه مبنی بر وقوع درگیری مابین سرنشینان دو خودرو تصادفی به مأمورین اعلام شد که درگیری مابین سرنشین خودرو پراید عبوری با راننده خودرو روآ صورت گرفته و بنا بر اظهارات شاهدان ، راننده پراید اقدام به تخریب شیشه های خودرو روآ و در ادامه مجروح نمودن راننده آن از ناحیه سر کرده و نهایتا از محل متواری شده است.
در مورخه 3 خرداد 1396 به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد که راننده خودرو روآ به نام "جواد . ق" ( 42 ساله – شغل نجار – محل سکونت : اسلامشهر ) به علت شدت ضربه ناشی از اصابت جسم سخت فوت نموده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 
شناسایی راننده پراید:
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ضمن شناسایی و تحقیق از شاهدان صحنه درگیری اطلاع پیدا کردند که یکی از شاهدان با گوشی تلفن همراهش اقدام به فیلمبرداری از صحنه درگیری نموده است.
بلافاصله تصاویر بدست آمده از صحنه درگیری مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا خودرو پراید به شماره انتظامی ایران99/*** م 19 مورد شناسایی قرار گرفت .
متعاقب شناسایی خودروی پراید، مالک خودرو نیز به نام "میثم . خ" ( متولد 1364 ) شناسایی و تصویرش به عنوان راننده پراید در شب حادثه از سوی راننده خاور و دیگر شاهدان مورد شناسایی قرار گرفت.
حضور متهم در اداره دهم پلیس آگاهی:
کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل کار "میثم . خ" در بازار مبلمان یافت آباد اطلاع پیدا کردند که وی از زمان درگیری منجر به جنایت مراجعتی به محل کارش نداشته است.
در ادامه کارآگاهان به محل سکونت میثم در رباط کریم مراجعه کرده و با اطلاع از متواری شدن وی از محل سکونتش به مذاکره با خانواده او پرداختند تا میثم را تسلیم پلیس کنند.
سرانجام در ساعت 08:00 مورخه 27 خرداد 1396 ، "میثم" با حضور در اداره دهم ویژه قتل خودش را به پلیس معرفی و تسلیم کرد.
وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:  شب حادثه ترافیک شدیدی به علت تصادف مابین دو دستگاه خودرو خاور و روآ در اتوبان آزادگان ایجاد شده بود؛ در حین عبور از کنار آنها بودم که از راننده روآ درخواست کردم تا نسبت به بازگشایی اتوبان اقدام نماید و همین موضوع بهانه درگیری من با راننده روآ گردید.
وی ادامه داد: در یک لحظه چوب دستی داخل خودرو شخصی ام را برداشته ، به سراغ خودروی روآ رفته و شروع به تخریب تمامی شیشه های آن کردم؛ راننده روآ قصد داشت تا مانع از ادامه کار من شود که ضربه ای محکم به سرش زدم؛ راننده روآ با سری خون آلود روی زمین افتاد و من که تازه متوجه کار خود شده بودم، به سرعت سوار ماشین خود ( پراید ) شده و به سرعت از محل متواری شدم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف اولیه متهم به ارتکاب جنایت ، صبح روز جاری ( 27 خرداد 1396 ) پرونده به همراه متهم پرونده جهت صدور قرار قانونی به شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ارسال و قرار بازداشت موقت ازسوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 439816
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *