۰
گزارش تفتان ما از خروش خاشي ها برای حذف غده سرطانی؛

مردم روزه دار خاش بار دیگر مظلومیت مردم بي گناه فلسطین را فریاد زدند/ لبیک خاشي ها به ندای رهبر انقلاب اسلامي

مردم روزه‌دار خاش اعم از پير و جوان، زن و مرد، كودك و بزرگ، شيه و سني، روستايي و شهري بار ديگر در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در اين هواي بسيار گرم با زبان روزه با حضور دشمن شكن و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور خشم و نفرت خود را از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی اعلام کردند.
مردم روزه دار خاش بار دیگر مظلومیت مردم بي گناه فلسطین را فریاد زدند/ لبیک خاشي ها به ندای رهبر انقلاب اسلامي
به گزارش تفتان ما، گرماي طاقت فرسا و شديد هم نتوانست عزم جدي و محكم مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان خاش را در دفاع از قدس شريف و ملت مظلوم فلسطين سست كند و بار ديگر مردم اين شهرستان آمدند تا بگويند فلسطين تنها نيست و مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان خاش با زبان روزه و در اين گرماي شديد، مسیر چهار راه پلیس تا حسینیه صاحب الزمان(عج) را پیمودند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و هیهات منا الذله را فریاد زدند.
 
مردم اين شهرستان با شعار" بار دیگر داعش کند حماقت از بن کنیم ریشه‌های خباثت" نسبت به هر گونه ترقه‌بازی و حرکت بچه‌گانه توسط تروریست‌های داعشی خط و نشان کشیدند.
 
در اين راهپيمايي عظيم و مردمي، امام جمعه، نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان شهرستان خاش حضور داشتند  شهروندان خاشي كه از ساعات اوليه صبح بي صبرانه منتظر شروع راهپيمايي بودند در حمايت و پشتيباني از مردم بي دفاع و بي گناه فلسطين با حمل پرچم "قدس بايد آزاد شود" و پارچه نوشته ها و پلاكاردها و اقوام با لباس هاي محلي بار ديگر با آرمان هاي والاي امام راحل و شهيدان تجديد پيمان و عهد كردند و با رهبر انقلاب اسلامي ميثاقي دوباره بستند.
 

 
آري مردم اين شهرستان آمده بودند تا بگويند ملت غيور ايران اسلامي همواره پشتيبان مردم فلسطين و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامي است و پاسخ همه توطئه ها و ترفندهاي شوم آنان را خواهد داد.
 
در اين ميان نسل سومي ها نيز هم پاي نسل اولي ها انقلاب آمده بودند و خود را به صفوف بهم پيوسته راهپيمايي عظيم و بزرگ روز قدس رسانده بودند تا به همگان ثابت كنند كه انقلاب ايران اسلامي همواره پايدار و مستحكم است و مردم اين كشور در دفاع از مظلومين به ويژه مردم بي گناه فلسطين و بحرين همواره آماده در صحنه حاضر هستند و لبیک رهبرشان را تایید می کنند.
 

 
مردم شهرستان خاش همچنین سکوت مدعیان حقوق بشر را در مورد جنایات و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین از سوی رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.
 
مردم در صفهاي بهم فشرده آمده‎بودند تا با حضور شورانگیز خود، انزجار و نفرت خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کنند.
 
در میان راهپیمایان روزه‌دار خاش که برای لبیک به ندای امام راحل در آخرین جمعه ماه رمضان به میدان آمده‌اند حضور اقشار مختلف مردمی از اصناف و گروه‌های مختلف به چشم می‌خورد و جمع کثیری از ورزشکاران و هیئات ورزشی با لباس‌های ورزشی و دهياران و دانشجويان در بین جمعیت حضور دارند و به محل برگزاری راهپیمایی روز قدس آمده‌اند.
 

 
مردم روزه‌ دار شهر حافظان قرآن با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، آمریکا-اسرائیل سران حزب شیطان، رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، روز جهانی قدس روز نوید و نصرت، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می‌کنیم، پیرو خط رهبر و امامیم، با دشمنان نظام اسلام همیشه در ستیزیم، نهضت ما نهضت انتظار است و راه امام راحل پاینده باد- رهبر ما خامنه‌ای زنده‌ باد حمایت خود را از مردم فلسطین و غزه به رخ جهانیان کشاندند و به قول فرمايش امام راحل كه مي فرمايند:" اگر همگان يك سطل آب بريزند اسرائيل را آب خواهد برد".
 
شاید مشت‎های و فریادهای امروز قدس را آزاد نکند اما دل دیگر مسلمانانی را که احساس تنهایی می‎کنند شاد می کند و این امید را در دل آنها زنده می‎کند که آنها در این راه تنها نیستند باید ایستاد و مقاومت کرد تا ان‌شاءالله اسرائیل و کشورهای ایادی استکبار به نابودی کشیده شود و قدس آزاد و ملت فلسطین و دیگر انسان‎های آزاده جهان که حاضر نشده و نخواهند شد زیر یوغ ستم مستکبران قرار گیرند به پیروزی رسند.
 
* کشورهای استکباری عامل اصلی فجایع و جنایات علیه بشریت هستند
امام جمعه شهرستان خاش بعنوان سخنران نیز در این مراسم با قدرداني و تشكر از حضور گسترده و عظيم مردم اين شهرستان در دفاع از مردم بي گناه و بي دفاع فلسطين، اظهار كرد: حضور محكم شما با عزمي راسخ در اين راهپيمايي، به مردم فلسطين عزيز اين پيام را مي دهد كه آن ها تنها نيستند و ما مردم ايران اسلامي همواره پشتيبان آن ها هستيم.
 
حجت الاسلام غلامرضا دهقان با بيان اينكه كشورهاي استكبارجهاني عامل اصلي اكثريت مطلق فجايع و جنايات شوم است، گفت: مردم اين شهرستان بار ديگر ثابت كردند كه هميشه مدافع مظلومان عالم و آرمان ها و دستاوردهي نظام هستند.
 
وي تصريح كرد: مردم فلسطين بايد در برابر رژيم كودك كش و ظالم صهيونيستي مقاومت و ايستادگي كند زير اين رژيم باطل نابودشدني است و به زودي از صفحه روزگار محو خواهد شد.
 

 
* روز قدس يك روز جهاني است و تنها به فلسطين و يا يك روز خاص متعلق نيست
حجت الاسلام دهقان بيان كرد: روز قدس يك روز جهاني است و تنها به فلسطين و يا يك روز خاص متعلق نيست بلكه اين روز نماد آزادي خواهي و دفاع از مظلومان جهان است و شركت مردم در اين راهپيمايي ها نشان از حمایت از مظلومان جهان است و مشت محكمي بر دهان بدخواهان نظام مي زند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه روز قدس، روز فرياد امت اسلام بر عليه جاهليت مدرن و كودك كش است، اظهار كرد: امروز که رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک‌کش جنایات خود را زیر سایه حمایت‌های شیطان بزرگ صورت می‌دهند فریاد مرگ بر آمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود.
 
به گزارش تفتان ما، در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه راهپیمایی روز قدس امسال توسط داود براهويي در 10 بند از تریبون برای مردم حاضر در راهپیمایی قرائت شده و در آخر هر بند آن با پاسخ قاطع الله‌اکبر مردم پاسخ داده شد.
 

 
همچنين راهپيمايي عظيم و مردمي روز جهاني قدس در بخش هاي نوك آباد و ايرندگان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، همبستگی و حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام كردند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 439820
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *