۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

روز جهاني قدس پایه‌گذار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است/ موشک‌باران داعش توسط سپاه پشتوانه رزمندگان مقاومت فلسطین است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: روز جهاني قدس پایه‌گذار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است و حضور امروز در راهپيمايي روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی آنان بود.
روز جهاني قدس پایه‌گذار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است/ موشک‌باران داعش توسط سپاه پشتوانه رزمندگان مقاومت فلسطین است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به اينكه روز قدس روز حيات اسلام است، اظهار كرد: اين روز يك روز ويژه و مهم است و واقعا يوم الله است زيرا روز قدس يكي از برجسته ترين و مهمترين يادگاري ها و دستاوردهاي امام خميني(ره) بود.
 
وي با بيان اينكه روزقدس روزي است كه جهان اسلام با مشت هاي گره كرده در برابر صهيونيسم غاصب لرزه بر اندام ابرقدرتها مي اندازد؛ گفت: در اين روز براي ما افتخار است كه كشور ما، مذهب ما با اطاعت از فرمان رهبر انقلاب اسلامي به خيابان ها مي آيند و عليه آمريكا و اسرائيل شعار مي دهند و از مظلومان فلسطين حمايت مي كنند.
 
وي تصريح كرد: روز جهاني قدس مختص فلسطين نيست بلكه روز تمامي امت بيدار و آگاه اسلامي است كه با شركت در اين راهپيمايي عظيم انزجار و نفرت خود را از اين رژيم كودك كش و غاصب صهيونيستي اعلام كنند.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه رژيم صهيونيستي جعلي است، خاطرنشان كرد: مسجد الاقصي قبله نخست مسلمانان جهان و مظهر مظلوميت تاريخي يك ملت و كشور است كه از خانه هاي خود با اجبار و اكراه اخراج شده اند و خداوند حق اين ستمديدگان را از ظالمان خواهد گرفت.
 
وي با تقدير و تشكر از حضور پرصلابت و هميشگي مردم شهرستان خاش در راهپيمايي روز قدس، اذعان كرد: مردم اين شهرستان با حضور گسترده و پرشكوه خود بار ديگر همراهي خود را با مظلومان و ستمديدگان و فرياد بر ظالم را اعلام كردند و نفرت خود را نيز از استكبار جهاني به گوش جهانيان رساندند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با تقدیر از حمله غرورآفرین موشکی سپاه به مواضع گروهک تروریستی داعش در دیرالزور سوریه، گفت: ما از مقام معظم رهبری که اوامر مقتضی را برای انجام این عملیات تحسین‌برانگیز را صادر کردند تشکر می‌کنیم و راهپیمایی عظیم امروز مردم در یوم‌الله قدس نیز یکی از پیام‌های ما است.
 
وی بيان کرد: امروز ثابت کردیم با کسی که بخواهد به امنیت ایران خدشه وارد کند با کمال قاطعیت و قدرت برخورد خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام دهقان با تسلیت هفتم تیرماه و شهادت شهدای این حادثه تاریخی، گفت: جامع‌ترین فرموده مربوط به امام راحل بود که فرمودند بهشتی به تنهایی یک ملت بود و همچنین مظلوم زیست و مظلوم مرد و خاری در چشم دشمنان اسلام بود.
 
وی با اشاره به صدور قطعنامه‌های پیاپی حقوق بشر از سوی سازمان ملل علیه ایران گفت: سازمان ملل رژیم صهیونیستی اشغالگر را به رسمیت می‌شناسد، اما مردم غزه که به دنبال بازپسگیری زمین‌های خود هستند را ملتی می‌داند که خلاف حقوق بشر حرکت می‌کند؟!
 
رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای مهم در عرصه تبلیغ دین و معارف اهل بیت است، ادامه داد: تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام راحل بود و قطعا تاسیس این نهاد مقدس در راستای ساماندهی تبلیغات اسلامی و نشر معارف اهل بیت با حضور فضلا و روحانیون و حوزهای علمیه به ویژه حوزه علمیه قم بود که در طول 39 سال عالی‌ترین جلوه تبلیغات اسلامی به نمایش گذاشته شد.
 
وی، فرارسیدن روز قوه قضائیه را به قضات و رئیس این قوه تبریک گفت و تصريح کرد: بخش قابل توجهی از کارآمدی نظام به کارآمدی دستگاه قضایی برمی‌گردد. این مجموعه باید پاسخگوی مطالبات مردم، رهبری و نظام باشد، هرچند کارهای مطلوبی انجام شده است، اما همچنان مردم انتظار ایستادگی در مقابل زورگویان و قانون‌شکنان را دارند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به فناوري هاي روز دنيا، اذعان كرد: در حوزه‌های اقتصادی و فناوری باید آن‌قدر به رشد و پیشرفت برسیم و تولید علم و فناوری داشته باشیم که 50 سال دیگر، کشورهای مختلف دنیا برای دریافت تخصص و صنعت ویژه مجبور شوند زبان فارسی یاد بگیرند.
 
وي اظهار كرد: اقتدار در تولید علم سبب می‌شود تا اگر زمانی مردم خواستند از ما الگوبرداری کنند، مجبور شوند زبان فارسی ملت ایران را یاد بگیرند و جزوات و کتاب‌های ما را ترجمه و بفهمند چگونه باید کار کنند.
 
انتهاي پيام/
 
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 439825
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *