۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

پیام روز قدس انزجار و نفرت از صهیونیست‌ها و ایادی کفر بود/ با حفظ وحدت در کشورهای اسلامی هیچ کاری از غربی‌ها بر نمی‌آید

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: پیام روز قدس انزجار و نفرت از صهیونیست‌ها و ایادی کفر بود و شمارش معکوس برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل آغازشده است.
پیام روز قدس انزجار و نفرت از صهیونیست‌ها و ایادی کفر بود/ با حفظ وحدت در کشورهای اسلامی هیچ کاری از غربی‌ها بر نمی‌آید
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: در پايان تقواي الهي است كه راهگشار خواهد بود و انسان را به سوي بهشت هدايت مي كند.
 
وي با بيان اينكه امروز حضور مردم و ملت سلحشور ایران نشان داد که هنوز حامی مظلومان جهان هستند، تصريح كرد: ظلم و استکبار هیچ‌گاه پا بر جا نبوده و نخواهد بود و با نگاهی در طول تاریخ بسیار به این موارد بر خواهیم خورد که آنهایی که ظلم کردند از بین رفتند و دیگر اثری از آنها نیست اما آنهایی که در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی هستند همچنان جاویدان هستند.
 
وی با تقدیر از حضور مردم خاش در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از جهاد مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، اذعان کرد: این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی آنان بود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به فرمايش رهبر انقلاب مبني بر اينكه تا 25 سال آينده شاهد نابودي و محو اسرائيل در منطقه هستيم، اذعان كرد: این حضور سیلی محکمی بر قدرت پوشالی اسرائیل و استکبار جهانی بود تا بدانند که ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند.
 
وی روز قدس را روز حیات اسلام و تفکر روی جامعه اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: نباید تصور کنیم که روز قدس محدود به یمن و یا خاک فلسطین است بلکه ما با صهیونیسمی در حال محاربه هستیم که نقشه شوم آنها برای نابودی مسلمانان و تصرف و اشغال ممالک اسلامی است.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به گروه هاي تروريستي و تكفري در منطقه، خاطرنشان كرد: در راس تمام اين گروه هاي تكفيري رژيم غاصب و منحوس صهيونيستي است كه تنها هدفشان ايجاد جدايي و تفرقه در منطقه است.
 
وي با بيان اينكه در آستانه عيد فطر قرار داريم، گفت: عید سعید فطر یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمانان است که مومنان از خداوند خود پاداش دریافت می‌نمایند که یکی از آن پاداش‌ها بخشش گناهان آن‌هاست.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به در پیش بودن هفته قوه قضائیه، بيان كرد: تقویت قوه قضائیه، تقویت نظام و تقویت دو قوه دیگر است.
 
وي خاطرنشان کرد: باید قوه قضائیه را تقویت کرد این تقویت هم درونی است و هم بیرونی، تقویت درونی تلاش بیشتر قضات برای تحقق و اجرای عدالت است و تقویت بیرونی حمایت مردم و همه نهادها از قوه قضائیه است.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل متذکر شد: منافقان 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند و مقام معظم رهبری نیز مورد حمله منافقان قرار گرفت، اما خدا خواست که ایشان زنده ماند و رهبری جهان اسلام را به دست گرفته است.
 
وی با اشاره به اوقات فراغت، اظهار كرد: اولیا برای اوقات فراغت فرزندان خود برنامه‌ریزی کنند و رفتار و معاشرت آنان را زیر نظر داشته باشند و به کلاس‌هایی که از سوی واحدهای آموزشی در این شهر برگزار شده هدایت کنند تا دشمنان باعث تخریب فکر جوانان نشود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 439826
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *