۰
مديريت آموزش و پرورش خاش:

مطالب سند2030 بايد از سايت دفتر تالیف کتابهای درسی حذف شود/ اين سند لغو شده و هيچ ابلاغيه و بخشنامه اي در اين خصوص به آموزش و پرورش ارسال نشده است

مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: مطالب سند ننگين 2030 بايد از اسناد بالادستي سايت دفتر تاليف كتب درسي حذف شود و اين سند ترفند و توطئه جديد غرب براي نفوذ در فرهنگ ايران اسلامي است.
مطالب سند2030 بايد از سايت دفتر تالیف کتابهای درسی حذف شود/ اين سند لغو شده و هيچ ابلاغيه و بخشنامه اي در اين خصوص به آموزش و پرورش ارسال نشده است
قاسم كوچكزايي در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه سند 2030 خلاف شرع و موازين انقلاب اسلامي ايران بود، اظهار كرد: اين سند ننگين و ضد فرهنگ ايراني  نمونه بارز نفوذ در فرهنگ و در سایه آن نفوذ در تمامی شئونات ماست.
 
وي با بيان اينكه اين سند توسط دولت لغو شده و هيچ ابلاغيه و بخشنامه اي در اين راستا به اداره آموزش و پرورش نيامده است، تصريح كرد: ملت غيور ايران اسلامي زير بار سند ننگين و خفت بار 2030 نخواهد رفت زيرا كاملاً با شئونات اسلامي مخالف مي دانند و در اين جهت فقط گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.
 
كوچكزايي با اشاره به محتواي سند 2030 در سايت دفتر تالیف کتابهای درسی، گفت: سند 2030 ترفند و توطئه جديد غرب براي نفوذ در فرهنگ ايران اسلامي است و بايد مطالب اين سايت با توجه به دستور معاون رئيس جمهور هرچه سريعتر حذف شود و اين مسئله را پيگيري مي كنم.
 
وي با بيان اينكه فرزندان ايران اسلامي تربيت ديني و اسلامي مي خواهند، اذعان كرد: رهبر انقلاب اسلامي سند 2030 را محكوم كردند و اصل کار را غلط دانستند و از اجرای بی سروصدا و دزد گونه آن به شدت انتقاد کرده و از شورای عالی فرهنگی نیز گله کردند که شرم آور است .
 
مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش اظهار كرد: سند2030 جنگ نرم و شبيخون آمريكا است و دشمن با اجراي اين سند به دنبال نفوذ و نابودی اعتقادات انقلابي جوانان بود.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 440156
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *