۰
جانشین فرمانده انتظامي خاش:

ريش‌سفيدان نقش کليدي در حل اختلافات و مشکلات طايفه‌اي دارند/ استفاده از توان معتمدين در برقراري امنيت

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: ريش‌سفيدان نقش کليدي در حل اختلافات و مشکلات طايفه‌اي دارند و افراد معتمد، بهترين ياور پليس در ايجاد امنيت پايدار هستند.
ريش‌سفيدان نقش کليدي در حل اختلافات و مشکلات طايفه‌اي دارند/ استفاده از توان معتمدين در برقراري امنيت
به گزارش تفتان ما، سرهنگ غلامرضا نورا در نشست با معتمدان و ريش سفيدان شهرستان خاش، با بيان اينكه تعامل و همكاري هدفمند با مردم یکی از اهداف پليس در رسيدن به امنیت پایدار است، اظهار كرد: در این جهت تعامل با ریش سفیدان و معتمدان محلی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.
 
وي با بيان اينكه پويايي و امنیت هر جامعه در گرو تعامل با شهروندان است، تصريح كرد: امنيت پايدار تنها با همکاري و همراهی بزرگان و ريش سفيدان محقق خواهد شد.
 
سرهنگ نورا با بيان اينكه ماموريت اصلي و مهم پليس، تامین امنیت جامعه و مقابله با هر نوع ناامنی است، گفت: در این راستا همکاری مردم و ریش سفیدان در حل اختلاف قومی و محلی خود نقش بسزایی در پيشگيري از جرائم و آسیب های اجتماعی دارد.
 
وي خاطرنشان كرد: پلیس با هر گونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنيت عمومی با قاطعیت برخورد می کند و در این رابطه ریش سفیدان می توانند با معرفی افراد بزهکار و ارزال و اوباش، نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار داشته و آرامش را به مردم هدیه دهند.
 
جانشین فرمانده انتظامي شهرستان خاش با تقدير از تعامل بزرگان و ريش سفيدان در اجراي ماموريت هاي پليس، اظهار كرد: ما از همکاری ریش سفیدان با پلیس استقبال می کنیم چون هدف ما رضایت و امنیت برای مردم و شهروندان است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 440185
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *