۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش:

قوه قضاییه بدور از هیاهوی سیاسی با مفاسد اقتصادي "دانه‏ درشت" برخورد انقلابی كرده است/ مقام یک فرد مانع از اجرای احکام اسلامی نمي شود

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: قوه قضاییه بدور از هیاهوی سیاسی با مفاسد اقتصادي "دانه‏ درشت" برخورد انقلابی كرد و برخورد قاطع با مفسدان مطالبه مردم از قوه قضاییه است و اين مسير بايد ادامه داشته باشد.
قوه قضاییه بدور از هیاهوی سیاسی با مفاسد اقتصادي "دانه‏ درشت" برخورد انقلابی كرده است/ مقام یک فرد مانع از اجرای احکام اسلامی نمي شود
مولوي يونس هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  با بيان اينكه برخورد دستگاه قضا با مفاسد اقتصادي دانه درشت ها جاي تقدر و تشكر دارد، اظهار كرد: دستگاه قضايي هميشه در برپايي عدل و عدالت بسيار خوب عمل كرده و پيشگام بوده است.
 
وي با بيان اينكه تمامي مردم از قوه قضاييه مي خواهند  با قاطيت و جديت به محكامه مفسدان اقتصادي دانه درشت ادامه دهد، تصريح كرد: با برادر و يا فرزند هر شخصي كه در هر مقام، مسئوليت و جايگاهي كه باشد و مرتكب جرمي شده كه اين جرم چه بزرگ باشد و چه كوچك، بايد با قوت و جديت برخورد شود.
 
مولوي هاشمزهي با بيان اينكه قوه قضاييه هميشه ثابت كرده كه پشتيبان و پناه مظلومان است، گفت: دستگاه قضا همواره در مقابل ظالمان و قانون شكنان با قاطيت و جديت تمام برخورد كرده است.
 
وي با بيان اينكه دستگاه قضا هرگز از هيچ دانه درشت قانون شكن و مجرمي اغماض نخواهد كرد، افزود: امام راحل و رهبر انقلاب همواره بر مبارزه با مفاسد اقتصادي تاكيد مي فرمايند و بايد هرچه سريعتر همه دانه درشت ها و گلوگاههای فساد در بدنه کشور شناسایی شده و با انها برخورد انقلابی شود .
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بيان اينكه قوه قضاييه پیشانی نظام و مسئول تامین عدالت در جامعه است، كفت: جناح بندی و سیاسی کاری در قوه قضاييه ندارد و مردم نيز از اين قوه بسيار راضي هستند.
 
وي بيان كرد: قوه قضاييه در برخورد با مفاسد اقتصادي هيچ هراس و ترسي نبايد داشته باشد چرا كه رودربایستی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، کشور را فلج می‌کند.
 
مولوي هاشمزهي با اشاره به هجمه هاي تخريب قوه قضاييه در كشور، اذعان كرد: زماني برخی از افراد که خود و جایگاه خود را در خطر می‌دیدند، قوه قضائیه را مورد هجمه قرار دادند و اين هجمه ها يعني اينكه کاری را که اين قوه در مبارزه با مفاسد اقتصادی آغاز کرده، بسیار درست است.
 
وي با اشاره به پرونده قضايي برادر رئيس جمهور، اظهار كرد: براي دوام نظام بايد با هرگونه فسادي برخورد شود چرا كه در دين مبين اسلام و قرآن مجيد بر مبارزه با مفاسد بسيار تاكيد شده و لذا بايد ضمن مبارزه با فساد، عدل و داد نيز رعايت شود و اين خواسته مردم است كه بايد ادامه داشته باشد و مردم نیز در این راه پشتیبان این قوه هستند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 440206
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *