۰
طي نامه از طرف نماينده مردم خاش؛

مشكلات و مطالبات مردم شهرستان خاش به معاون اول رئيس جمهور ارائه شد

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و مشكلات آب رسانی، سد سازی و اسقرار بانک در برخی مناطق حوزه انتخابیه طی نامه ای به جهانگیری معاون اول رئيس جمهور ارائه شد.
مشكلات و مطالبات مردم شهرستان خاش به معاون اول رئيس جمهور ارائه شد
علی کرد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به دنبال درخواست و مطالبه مردم شریف و فهیم حوزه انتخابیه اینجانب بالاخص اهالی محترم مراکز پر جمعیت بخشهای نصرت آباد، لادیز، ریگ ملک، دهپابید، اسماعیل آباد، شیر آباد، سرجنگل، ایرندگان و ده رئیس در خصوص ایجاد و استقرار شعب بانک کشاورزی و نظر به پاسخ منفی وزارت امور اقتصادی و دارایی نامه اين مشكلات به جهانگيري معاون رئيس جمهور ارائه شد.
 
وي بيان كرد: معاون رئيس جمهور بايد در راستاي تحقق اين مطالبات به حق مردم شریف مناطق مذکور که همواره دعاگوی مسئولین نظام بوده و هستند تلاش كنند و دستور مساعدت ویژه را بدهند.
 
كرد با بيان اينكه تاكنون مشكلات بسياري از شهروندان نيز در اين خصوص حل شده است، اذعان كرد: پیگیری های مستمر اهالی، معتمدین و کشاورزان در خصوص انجام اقدامات و پیش بینی تمهیدات جهت جلوگیری از هدر رفت آبهای سطحی، استحصال روان آبهای فصلی، جلوگیری از خروج آبهای داخلی از مرز در مناطق مرزی گزو، ایرندگان و چاه شهی بمنظور تامین آب شرب و کشاورزی اهالی مناطق مذکور انجام شده است.
 
وي اظهار كرد: عدم موافقت وزارت نیرو به علت عدم توجیح پذیری اقتصادی احداث سد در اين شهرستان لازم است كه معاون رئيس جمهور دستور بررسی مجدد، بازبینی با دیدگاه حل مشکل کم آبی و توسعه کشاورزی در این مناطق در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مساعدت ویژه را بدهد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 440244
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *