۰

اشتغالزایی، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی محور برنامه هاي نظام در روستاها است

فرماندار شهرستان خاش گفت: در مناطق روستایی مباحث رونق تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی، توسعه، عمران و آبادانی و خدمت رسانی عادلانه مورد توجه نظام جمهوري اسلامی است.
اشتغالزایی، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی محور برنامه هاي نظام در روستاها است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی تفتان ما، محمداکبر چاکرزهی در بازدید از روستای توحید آباد امین واقع در منطقه سرتلاپ بخش مرکزی خاش، اظهار كرد: نظام برای ارائه خدمت شایسته به مردم و به خصوص خدمت رسانی در مناطق روستایی و عشایری دغدغه دارد و با توجه به اینکه 60 درصد مردم ما در روستاها ساکن هستند باید برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر تدبیر کنیم.

وی اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات آب شرب، برق، مباحث زیرساختی، توسعه ای، راه و حمایت از تولیدات دستی، کشاورزی، دامی، گردشگری و کار کردن در حوزه صنعت و معدن بسیار ارزشمند بوده لذا توصیه و تاکید ما بر این است که مدیران با جدیت توسعه روستاها را مدنظر قرار دهند.
 
* لاش مدیران باعث ارتقای شاخص های خدمت در روستاها شده است
بخشدار مرکزی شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اينكه نگاه و تلاش مدیران باعث ارتقای شاخص های خدمت در روستاهای این بخش شده است، گفت: جای سپاسگزاری و شکر است که مردم نوع دوست و حامی همواره در امور مختلف مشارکت دارند و همت می کنند که در نقاط مختلف خاش خدمات به صورت مطلوب و شایسته ارائه شود.
 
* مسئولان رضايت مردم را به دست بياورند
 امام جمعه اهل سنت مسجد الخلیل خاش هم از خدمات مسئولان سخت کوش در نظام تشكر كرد و گفت: مسئولان بايد با ارائه خدمات هرجه مطلوب تر براي مردم ضمن كسب رضايت انان، دعاي خير مردم نيز بدرقه راه مي شود.

مولوی محمد عثمان قلندرزهی بیان کرد: در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی برای توسعه منطقه و رفع مشکلات مردم انجام شده لذا امیدواریم در دولت جدید نیز با استفاده از نیروهای توانمند و شایسته رویه خدمتی دولت تداوم پیدا کند و رفاه و آسایش و امید به مردم هدیه شود.


گفتني است؛ در این بازدید برای رفع مشکلات حوزه راه دسترسی روستائیان، اجرای طرحهای آبخیزداری، سدسازی، حمایت از تولیدات کشاورزی، ساخت استخر، اجرای طرحهای نوین آبیاری، تامین آب شرب مردم و غیره تصمیم گیری شد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 440245
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *