۰
مسئول عقيدتي سياسي پادگان آموزشي ۰۸ خاش:

ولایت و استکبار ستیزی محور آموزه‌های امام صادق(ع) است/ سیره امام جعفر(ع) الگویی مناسب برای وحدت و اتحاد است

مسئول عقيدتي سياسي پادگان آموزشي 08 شهرستان خاش گفت: ولایت و استکبار ستیزی محور آموزه‌های امام صادق(ع) است و اين امام بزرگوار معارف توحید الهی را احیاء و شکوفا کرد.
ولایت و استکبار ستیزی محور آموزه‌های امام صادق(ع) است/ سیره امام جعفر(ع) الگویی مناسب برای وحدت و اتحاد است
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام محمد پيري زاده در مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در پادگان آموزشي 08 شهرستان خاش، با بيان اينكه مکتب امام صادق(ع) حیات‌بخش بود، اظهار كرد: امام جعفر صادق(ع) پرچم‌دار مکتب علمی در دین بود که به ‌واسطه تربیت چهار هزار شاگرد، نقش مهمی را در این عرصه ایفا کردند.
 
وي بيان كرد: دوران زندگي امام جعفر بدلیل بروز اختلاف بین دو خاندان بنی‌امیه و عباسیان شاهد تحولات جدی در دین هستیم؛ به‌ گونه اي که در این عرصه شاهد فعالیت جدی در عرصه علم از سوی امام محمدباقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) هستیم.
 
* الگوپذیری از سبک و سیره زندگی امام صادق(ع) در رستگاری نقشي اساسی دارد
امام جمعه شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اينكه الگوپذیری از سبک و سیره زندگی امام جعفر صادق(ع) در رستگاری و سعادتمندی نقشي اساسی دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا رهروی صدیق برای آن حضرت باشیم.
 
حجت الاسلام غلامرضا دهقان بيان كرد: امام جعفر صادق (ع) که خود بدلیل مقام امامت دارای صحنه هدایت گری همین شان برای عالمان دین قائلند.
 
وي اظهار كرد: امام جعفر صادق (ع) با دور اندیشی و ذکاوت و نگاه به آینده جامعه اسلامی در برابر شدیدترین خطرات که تهاجم فرهنگی بود مدیریت کرد تا هم مانع ترویج عقائد انحرافی شود و هم فرهنگ را به جامعه بشناساند.
 
گفتني است؛ در ادامه اين مراسم مداحان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به نوحه خواني، مرثيه خواني، مديحه سرايي و عزاداري در وصف امام جعفر صادق(ع) پرداخت.
 
انتهاي پيام/
 
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 440248
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *