۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش:

دولت نبايد در انتخاب كابينه خدمت رساني به مردم را فداي مسائل حزبي و سياسي كند/ وزيران و كابينه جديد بايد از نيروهای ارزشي و انقلابي باشند

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: دولت نبايد در انتخاب كابينه خدمت رساني به مردم را فداي مسائل حزبي و سياسي كند و كابينه جديد بايد خدمات رساني هرچه مطلوب تر و مناسب تر را سرلوحه كاري خود قرار دهند.
دولت نبايد در انتخاب كابينه خدمت رساني به مردم را فداي مسائل حزبي و سياسي كند/ وزيران و كابينه جديد بايد از نيروهای ارزشي و انقلابي باشند
مولوي يونس هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه تغییر در کابینه دولت با هدف خدمت رسانی امری مهم است، اظهار كرد: بايد رئيس جمهور وزيراني را انتخاب كند كه بيشترين كارايي و توانمندي را داشته باشند تا در راستاي خدمت رساني به مردم حركت كنند و مسائل حزبي و سياسي را فداي مردم نكنند.
 
وي بيان كرد: بايد رئيس جمهور با توجه به مشكلات اقتصادي كشور، وزيران توانمند و مجربي را در در اين وزارت خانه مشخص و تعيين كند تا مشكلات اقتصادي حل و مرتفع شود.
 
مولوي هاشمزهي با بيان اينكه بيكاري هر روز نسبت  به روزهاي اخير در حال افزايش است، گفت: كابينه جديد دولت بايد در عرصه اشتغالزايي و بيكاري تلاش كنند تا جامعه اي پويا با جواناني فعال در دستگاه هاي دولتي و اجرايي داشته باشيم.
 
وي با بيان اينكه نبايد تغييرات كابينه دولت جديد به پيكره اجتماعي كشور آسيبي وارد كند، اذعان كرد: بايد دولت توجه كند تا تغييرات كابينه در جهت منافع مردم و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم باشد و افرادی که دغدغه خدمت‌گزاری دارند در راس امور قرار گیرند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با اشاره به فساد برخي از مسئولان، اظهار كرد: علاوه بر روحيه خدمت گذاري به مردم بايد آنچه كه رئيس جمهور در انتخاب وزيران مد نظر داشته باشد، جلوگیری از هر گونه فساد و برقراری عدالت است که یک اصل مهم و محوری در جامعه اسلامی است.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 440275
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *