۰
امام جماعت مسجد علي ابن ابيطالب(ع) روستاي عباس آباد خاش:

كابينه دوازدهم ‌بايد قوي‌تر و داراي كارايي بيشتر باشد/ كابينه دولت نبايد يك جايگاه تشريفاتي و تبليغاتي باشد

امام جماعت مسجد علي ابن ابيطالب(ع) روستاي عباس آباد شهرستان خاش گفت: كابينه دوازدهم ‌بايد قوي‌تر و داراي كارايي بيشتر باشد و اين كابينه بايد در مسئله اشتغالزايي و كاهش قيمت هاي اقلام مصرفي مردم تلاش كنند.
كابينه دوازدهم ‌بايد قوي‌تر و داراي كارايي بيشتر باشد/ كابينه دولت نبايد يك جايگاه تشريفاتي و تبليغاتي باشد
حجت الاسلام حسن درويش زائي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: تغييرات كابينه دولت جديد بايد بر مبناي خدمت رساني هرچه مطلوب تر به مردم انجام شود چرا كه مردم از خادمان خود انتظار دارند تا در وهله نخست رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را در دستور کار قرار دهند.
 
وي با بيان اينكه اولویت نخست کشور اشتغال و گرانی است، گفت: كابينه جديد بايد در مسئله اشتغالزايي و كاهش قيمت هاي اقلام مصرفي مردم تلاش كنند.
 
حجت الاسلام درويش زائي بيان كرد: متاسفانه شنيده مي شود كه برخي از وزيراني كه معرفي شده اند ارزشي و انقلابي نيستند و يا مدارك تحصيلي معتبر ندارند و با وزارتخانه مربوطه هيچ آشنايتي ندارند كه بايد به اين مسئله بسيار مهم و با اهميت توجه شود.
 
وي با بيان اينكه برخي ها با فشارهاي سياسي، حزبي و جناحي دولت را مجبور به انتخاب وزيران مي كنند، گفت: دولت بايد در انتخاب وزيران كارآمد و با تجربه بيشترين دقت را داشته باشد چرا كه اگر يك وزارتخانه به خوبي اداره نشود تمام كشور و جامعه از هم پاشيده مي شود و نبايد مسائل سياسي را فداي حزب و جناح خاصي شود.
 
امام جماعت مسجد علي ابن ابيطالب(ع) روستاي عباس آباد شهرستان خاش با بيان اينكه بايد دولت جديد و كابينه به وعده هاي داده شده خود عمل كنند، اذعان كرد:  برخي از وعده هاي دولت در چهارسال قبل هنوز عملي نشده و به بوته فراموشي سپرده شده است.
 
وي اظهار كرد: نبايد كابينه دولت صرفاً يك جايگاه تشريفاتي و تبليغاتي داشته باشد و تمامي كارها بر عهده معاونين گذاشته شود چرا كه در اين مورد تنها مردم ضرر مي كنند و هيچ خدمات مناسب و مطلوبي دريافت نخواهند كرد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 440276
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *