۰
در بين الصلاتين نمازجمعه

تظاهرات اعتراض آمیز مردم شهرستان خاش بر علیه جنایات در مسجد الاقصی و میانمار + تصاوير

مردم شهرستان خاش در بين الصلاتين نمازجمعه تظاهراتی را در حمایت از مسجد الاقصی و مردم میانمار برگزار و خشم و نفرت خود را به جنایات اخیر ظالمان مستکبر نسبت به مسلمانان به نمایش گذاشتند.
تظاهرات اعتراض آمیز مردم شهرستان خاش بر علیه جنایات در مسجد الاقصی و میانمار + تصاوير
به گزارش تفتان ما، در پی جنایات وحشیانه و بی شرمانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشغالی و کشتار بی رحمانه نمازگزاران مسجد الاقصی و نیز همچنین کشتار مسلمانان بی گناه و بی دفاع میانمار توسط افراطی های نژاد پرست، تظاهرات اعتراض آمیز علیه عاملان و سران این گونه جنایات در بين الصلاتين نماز جمعه شهرستان خاش برگزار و اين جنايات فجيع و دردناك را به شدت محكوم كردند و خشم انقلابی خود را علیه استکبار جهانی فریاد زدند.  
 
مردم شهرستان خاش در این تظاهرات شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند و خواستار آزادی مسجد الاقصی از چنگال رژیم صهیونیستی و توقف کشتار مسلمانان در میانمار شدند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر دست به جنایت دیگری زد و این رژیم با تعرض به مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان، نمازگزاران و جوانان فلسطینی را به شهادت رساند.
 
همچنین از سوی دیگر کشتار وسیع مسلمانان بی گناه میانمار توسط برخی از افراطیون نژاد پرست با حمایت دولت این کشور ادامه دارد، کشتاری که متاسفانه با سکوت سازمان های مدعی حقوق بشر و نهادهای بین المللی همچون سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان همکاری های اسلامی همراه است.
 
 

.

.

.

انتهاي پيام/
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 440393
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *