۰
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد:

خارج كردن توده ۵ كيلويي از شكم بانوي ۵۰ ساله خاشي/ رئيس بيمارستان: عمل با موفقيت به پايان رسيد

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خاش گفت: با تلاشهای دو ساعته همکاران ما در مجموعه بیمارستان و در یک عمل رضایت بخش و موفقیت آمیز توده بسیار بزرگ تخمدان به وزن ۵ کیلو از شکم خانم ۵۰ ساله خارج شد.
خارج كردن توده ۵ كيلويي از شكم بانوي ۵۰ ساله خاشي/ رئيس بيمارستان: عمل با موفقيت به پايان رسيد
رضا کرد در گفت و گو با خبرنگار سرویس بهداشت و درمان تفتان ما، اظهار كرد: توده شکم به وزن حدود 5 کیلوگرم و قطر ۳۵ سانت که تمام فضای شکم و لگن را پر کرده و اجزاء شکم را به بالا رانده بود.
 
وی بیان کرد: این بیمار 50 ساله با درد و بزرگی شکم، پری معده و مشکلات اجابت مزاج و علائم فشار به حالب به بیمارستان امام خمینی(ره)مراجعه كرده بود.

رئیس بیمارستان امام خميني(ره) شهرستان خاش تصريح کرد: همکاران ما پس از معاینه اولیه و انجام سی‌.تی.‌اسکن متوجه وجود توده بزرگ شکمی در این بیمار شدند.

وی ادامه داد: با بررسی های تخصصی و انجام آزمایش‌ها مختلف برای خوش‌خیم یا بدخیم بودن توده شکمی، بیمار با حضور تیم جراحی توانمند بیمارستان دکتر مولایی متخصص جراحی و دکتر راهداری متخصص بیهوشی تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه این عمل با موفقیت به پایان رسید.

کرد افزود: توده شکمی این بیمار طی یک عمل جراحی ۲ ساعته از شکم بیمار خارج شد و هم اکنون حال عمومی بیمار رضایت بخش است.

وی اظهار كرد: اگر فردی با بزرگی غیرعادی شکم مواجه شد در اسرع وقت به پزشک مراجعه تا اقدامات تشخیصی و درمانی به موقع انجام شود.
 
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 440467
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *