۰

دست اندرکاران نظام با همه امکانات مقابل مقاصد شوم آمریکا بایستند/ آمریکایی ها می خواهند ما از اصول انقلاب دست برداریم

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : همه دست اندرکاران نظام باید موجودیت و امکانات خود را به کار گیرند تا آمریکا نتواند به اهداف و مقاصد شوم خود برسد .
دست اندرکاران نظام با همه امکانات مقابل مقاصد شوم آمریکا بایستند/ آمریکایی ها می خواهند ما از اصول انقلاب دست برداریم
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری  در رابطه با تحریم های صورت گرفته از جانب دولت آمریکا علیه ایران اظهار داشت: آمریکا همواره از همه امکانات و موجودیت خود علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و هر گونه اقدامی از سوی شیطان بزرگ آمریکا نسبت به ایران اسلامی امکان پذیر است .
آمریکایی ها از ابتدایی ترین اصول انسانی هم برخوردار نیستند
وی گفت : آمریکایی ها با شیطنت ، اعمال فشار ، تهدید و تحریم  هر کاری را برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی به کار می برند ؛ همان گونه که تا کنون در حال آسیب رساندن به این نظام بوده اند مطمئنا در آینده هم این کار خود را ادامه خواهند داد .
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود  : بنابراین دور از انتظار نیست که یک نظام شیطانی پایبند به هیچ یک از اصول انسانی نباشد و آمریکایی ها باید بدانند که از ابتدایی ترین اصول انسانی وفای به عهد است که آن ها با هر ترفندی از وفای به تعهداتشان سرباز می زنند .
باید در قرارداد با آمریکا راه های فرار از انجام تعهدات را بر روی آن ها می بستیم
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در رابطه با این که در برابر این نظام شیطانی چگونه باید عمل کنیم ، خاطر نشان کرد : ما باید در قراردادها و پیمان هایی که با آن ها منعقد می کنیم راه های فرار از انجام تعهدات را بر روی آن ها می بستیم و باید اکنون امکان آسیب زدن به جمهوری اسلامی توسط آمریکا را از بین ببریم .
وی ابراز داشت : نظام جمهوری اسلامی باید بتواند برخوردهای مناسبی در برابر این بدعهدی های آمریکا داشته باشد و ما باید از موجودیت ملی خود با استفاده از قدرت های دیگری که می توانیم با آن ها ارتباط داشته باشیم دفاع کنیم .
دست اندرکاران نظام باید با همه امکانات مقابل مقاصد شوم آمریکا بایستند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیش بینی های مقام معظم رهبری مبنی بر بدعهدی آمریکایی ها یادآور شد : تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری در حال آشکار شدن هستند بنابراین همه دست اندرکاران نظام باید موجودیت و امکانات خود را به کار گیرند تا آمریکا نتواند به اهداف و مقاصد شوم خود برسد .
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی عنوان کرد : حمایت از جبهه مقاومت جزء اصول قطعی نظام جمهوری اسلامی است و انقلاب اسلامی باید در راستای حمایت از همه کسانی باشد که در جهت حاکمیت اسلام قدم بر می دارند بنابراین  ما نمی توانیم از حمایت کردن جبهه مقاومت دست بر داریم زیرا مقاومت از اصول جدا نشدنی انقلاب اسلامی است و بخشی از هویت ما را تشکیل می دهد.
آمریکایی ها می خواهند ما از مسلم ترین اصول انقلاب دست برداریم
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد : ظلم ستیزی ، حمایت از مظلومان و مقابله با سلطه کفر از خط  قرمزهای نظام جمهوری اسلامی است و ما نمی توانیم از آن ها دست برداریم زیرا دست برداشتن از آن یعنی عقب نشینی از مواضع انقلاب و مطمئنا این عقب نشینی ها به جایی منتهی می شود که ما باید از مسلم ترین اصول خود در برابر زیاده خواهی استکبار دست برداریم ، ولی دشمن بداند ما هرگز از هویت و اصول مسلم انقلاب اسلامی دست بر نخواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 440471
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *