۰

دولت باید به طرف مقابل برجام هشدار جدی دهد

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید اقدامی برای مقابله با تحریمهای جدید آمریکا انجام دهد، گفت: به نظرم هشدار جدی باید به طرف مقابل برجام داده شود، اگرچه آنها به این حرفها گوش نمی‌کنند.
دولت باید به طرف مقابل برجام هشدار جدی دهد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تحریمهای جدید آمریکا اظهار کرد: آمریکاییها قابل اعتماد نیستند، همانطور مقام معظم رهبری فرمودند آنها در دشمنی با ملت ایران کوتاه نمی‌آیند.
وی با بیان اینکه تحریمهای جدید آمریکا نشان داد که آنها دنبال بهانه‌های مختلف هستند، ابراز کرد: به طور یقین حتی در صورت جمع کردن قدرت موشکی نیز آنها بهانه‌های دیگری از جمله حقوق بشر و موضوعات دیگر را پیش خواهند کشید.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این رفتار آمریکا ثابت می‌کند تا ما بدانیم و درک کنیم که دشمنی آنها با جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست و ما باید کار خودمان را انجام دهیم و در اداره کشور به توانایی‌های داخل متکی باشیم.
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مسئله نخست و بزرگترین چالش کشور است، عنوان کرد: اقتصاد و مسائل اقتصادی حل نمی‌شود مگر اینکه به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم، تحریمهای جدید آمریکا برجام را هدف قرار داده است و این تحریمها مادر همه تحریمها است.
احمدی تصریح کرد: عده‌ای اینطور بیان می‌کنند که اتفاقی نیفتاده است، در صورتی که چنین نیست و این تحریمها با هوشمندی تمام به تصویب رسیده است بنابراین ما باید با تکیه بر منابع نیروی انسانی اقتصاد کشور را به سمت اقتصاد مقاومتی سوق دهیم و این به معنای تعامل نداشتن با دنیا نیست.
وی با بیان اینکه هرکسی که در طول تاریخ به آمریکا اعتماد کرده چوب اعتمادش را خورده است، خاطرنشان کرد: تحریمهای جدید آمریکا و اعتماد برخی از مسئولان به آمریکا نمونه‌ای از این موضوع است.
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون کسی نمی‌تواند در مورد این تحریمها توجیهی مطرح کند، اظهار داشت: به طور یقین موضوعات اقتصادی ما تحت تاثیر این تحریمها قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه دولت باید اقدامات برای مقابله با تحریمهای جدید آمریکا انجام دهد، افزود: به نظرم هشدار جدی باید به طرف مقابل برجام داده شود، اگرچه آنها به این حرفها گوش نمی‌کنند.
احمدی بیان کرد: باید ببنیم دولت جدید در سیاست خارجی چه رویکردی خواهد داشت که به نظرم باید در مواجهه با آمریکا یک تغییر نگرش و سیاستی رخ دهد چرا که سیاست قبلی در چنین شرایطی پاسخگو نیست.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 440494
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *