۰
فرمانده انتظامی شهرستان خاش:

خانواده معظم شهداء، اسطوره و طلایه دار صبر و استقامت هستند/ ديدار با خانواده ۳ شهيد خاش + تصاوير

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: خانواده معظم شهداء، اسطوره و طلایه دار صبر و استقامت هستند و ديدار با اين خانواده ها، گامي كوچك در مقابل جانفشاني ها و فداكاري هاي بزرگ آنهاست.
 خانواده معظم شهداء، اسطوره و طلایه دار صبر و استقامت هستند/  ديدار با خانواده ۳ شهيد خاش + تصاوير
به گزارش تفتان ما , سرهنگ احمد ثمره حسینی به همراه جانشین عقيدتي سياسي اين فرماندهي از خانواده شهيدان" جمعه جمالزهی "، " بخشوک گمشاد زهی" و "مهیم ریگی" ديدار و اظهار كرد: شهداء و خانواده شهداء ارزشهاي معنوي انقلاب و نظام هستند که تکریم آنان وظیفه تمامي مسئولان است.
.
وی با بيان اينکه دشمنان در فکر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند، تصريح كرد: خون ملت ایران در راه حفظ نظام و کشور با شهید و شهداء عجین شده و ما نیز به نوبه خود نخواهیم گذاشت این ارزش معنوی کمرنگ شود.
 
سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: مردم شهرستان خاش مردمي خونگرم و ولايتمدار هستند و براي خانواده شهداء ارزش زيادي قائلند و شهیدان و خانواده شهداء را الگوي خوبی برای ادامه راه زندگي مي دانند و لذا همچنان روحيه شهادت طلبي در سطح جامعه ادامه خواهد داشت.
 
وي با اشاره به فرمايش گوهربار رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه" شهداء ستارگان راه هستند"، تصريح كرد: همگان بايد به وصيت نامه ها و توصيه هاي شهداي گرانقدر عمل كنند و سرلوحه زندگي خود قرار دهند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش خاطرنشان كرد: شهداء نام آوران تاريخ بشريت هستند و به همين دليل شهيدان عزيز با فداكاري و ايثارگري ها در راه خدا بزرگترين پيام آزادي را تاريخ بشريت جاودانه كردند.
 
وي  بيان كرد: خانواده هاي شهداء ولي نعمت ما هستند و عملكرد امروز مسئولان بدون شك زير نظر اين خانواده هاي گرانقدر است و ديدار با خانواده شهداء و ايثارگران اداي دين به آنان و زمينه ساز گسترش فرهنگ قدرداني و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاش اظهار كرد: امروز خانواده شهداء جايگاه و نقش خوبي در جامعه ما دارند و حضور ما در بين شما براي خودسازي خود و قوت قلبي براي دفاع از حریم امنيت جامعه بوده تا انشاء الله شرمنده شهداء نباشیم.  
 
گفتني است در پايان اين ديدار به رسم يادبود و تجليل از مقام شهداء هدایایی به رسم يادبود به خانواده اين شهدای والامقام اهداء شد.
 

.
.
.

 
.

 
انتهای پیام/
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 440568
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *