۰

برنامه‌های خاصی برای فرماندهی پایتخت دارم/ رؤسای «توانمند» پلیس‌های تخصصی می‌مانند

رئیس پلیس جدید تهران بزرگ با اعلام این مطلب که برنامه‌های خاصی برای فرماندهی پایتخت دارد، گفت: هر یک از رؤسای پلیس تخصصی که توانمند بوده و بتواند برنامه‌های ارائه شده را پیاده و اجرا کند، با ما می‌ماند.
برنامه‌های خاصی برای فرماندهی پایتخت دارم/ رؤسای «توانمند» پلیس‌های تخصصی می‌مانند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،سردار حسین رحیمی فرمانده تهران بزرگ  در اولین مصاحبه در خصوص برنامه‌هایش برای فرماندهی پایتخت، اظهار داشت: برنامه‌های خاصی را درنظر دارم که در روز معارفه آنها را اعلام خواهم کرد.
فرمانده تهران بزرگ در پاسخ به پرسش فارس در خصوص تغییرات در سطح رؤسای پلیس‌های تخصصی پایتخت، گفت: من هیچ برنامه‌ای برای تغییر، فعلا ندارم؛ هرکس که توانمند بوده و بتواند با من کار کند و برنامه‌هایی که اعلام می‌کنم در پلیس تخصصی بتواند اجرا و پیاده کند با ما می‌ماند.
لازم به ذکر است که سردار حسین رحیمی فرمانده سیستان و بلوچستان روز گذشته با حکم فرمانده ناجا به سمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شده است. 
با آغاز فرماندهی سردار رحیمی می‌توان امیدوار بود که وضعیت ترافیکی معابر کلانشهر تهران با اشراف تخصصی ایشان در حوزه راهور به وضعیت مطلوبی تبدیل شود؛ چرا که وی در کارنامه‌اش، ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را ثبت کرده است.
از سویی دیگر برخورد با اشرار مسلح، گروهک‌های تروریستی و قاچاقچیان موادمخدر، انهدام باندهای موادمخدر، کشف میزان قابل توجهی از مواد مخدر ترانزیتی به داخل کشور و ... از جمله اقدامات مهم وی در مدت سه سال فرماندهی ایشان در سیستان و بلوچستان است.
انتظار می‌رود که با این سابقه کاری درخشان، روحیه فعال و سرزنده و همچنین اشراف اطلاعاتی و تخصصی، ایشان در راستای اجرای طرح‌های امنیت محله محور که سردار ساجدی نیا پایه‌گذاری کرده و برخورد با سارقان، اراذل و اوباش توفیقات بیشماری را کسب کند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 440680
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *