۰

اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت انتظامی در ایرانشهر

جانشین انتظامي ايرانشهر از اجراي طرح‌هاي انتظامي، دستگیری 59 سارق و کشف 900 کیلو انواع موادمخدر در نیمه اول مرداد ماه سال جاري خبر داد.
اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت انتظامی در ایرانشهر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 59 سارق حرفه ای در نیمه اول مرداد ماه سال جاری شدند که این متهمان به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی افزود: در نیمه اول مرداد ماه سال جاری 6 فقره سرقت مسلحانه توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه 11 سارق مسلح نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
این مقام مسئول با اشاره به کشف 11 قبضه سلاح به همراه مهمات مربوطه افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر، و دستگیری 7 نفر سوداگر مرگ در نیمه اول مرداد ماه سال جاری شدند.
نورا گفت: با اجرای طرح های مختلف پلیسی در نیمه اول مرداد ماه سال جاری در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان موفق به کشف بیش از 55 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
وی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در نیمه اول مرداد ماه، بیش از 2 میلیارد و 66 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.
جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 92 دستگاه خودرو و 77 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 440742
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *