۰
مشارکت سیمان خاش با اداره کل محیط زیست سیستان و بلوچستان/

صعود یکصد نفر از محیط بانان جنوب شرق کشور به قله ۴۰۵۰ متری تفتان

مدیر عامل شرکت سیمان خاش گفت: افزون بر 100 نفر از محیط بانان شرق کشور به قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان در شهرستان خاش صعود کردند.
صعود یکصد نفر از محیط بانان جنوب شرق کشور به قله ۴۰۵۰ متری تفتان
خسرو جامعى در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی تفتان ما، اظهار کرد: با همت اداره کل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان و همکارى سیمان خاش، برنامه صعود دست جمعى به قله ٤٠٥٠ مترى تفتان به مناسبت روز محیطبان با حضور بیش از ١٠٠ نفر از محیط بانان سیستان و بلوچستان و استانهاى همجوار برگزار شد.
 

وی بیان کرد: برنامه دو روزه صعود دست جمعى به قله ٤٠٥٠ مترى تفتان با حضور بیش از ١٠٠ نفر از محیط بانان سراسر کشور به همت اداره کل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان و همکارى سیمان خاش برگزار شد.

وى افزود: این برنامه از بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ ٩٦/٠٥/١٨ از محل اقامتگاه دره گل واقع در بخش تمندان از توابع شهرستان خاش آغاز گردید و محیط بانان به سوى قله حرکت و پس از یک شب استراحت در پناهگاه شماره ١ تفتان؛ در بامداد روز پنجشنبه مورخ ٩٦/٠٥/١٩ نسبت به صعود و فتح قله ٤٠٥٠ مترى تفتان اقدام نمودند.

جامعى گفت: این برنامه که با استقبال بى نظیر محیط بانان استانهاى سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبى و کرمان همراه بود، یکى از اقدامات ارزشمند اداره کل محیط زیست استان با همکارى شرکت سیمان خاش بشمار میرود و امید است منبعد شاهد برگزارى برنامه هاى مشابه با هدف اشاعه فرهنگ زیست محیطى در دیگر استانهاى کشور با همراهى و حمایت سایر صنایع باشیم.

نیره پورملائی مدیرکل اداره کل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان نیز با تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و نقش اصلى محیطبانان در این خصوص بعنوان ضابط خاص قوه قضاییه، از کلیه حاضرین و دست اندرکاران برنامه بالاخص شرکت سیمان خاش تقدیر و هدایایى به رسم یادبود به ایشان تقدیم کرد.
 
وی هدف از این اقدام را آشنا کردن محیط بانان با ظرفیت های تفریحی، سیاحتی و گردشگری و نیز محیط زیست بکر و منحصربفرد تفتان برشمرد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب: 440750
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *