۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه های نماز جمعه این هفته؛

قدرت موشکی و هسته‌ای ایران یک عظمت در دنیا محسوب می شود/توصیه‌های رهبر انقلاب، دستورالعمل اجرایی برای دولت دوازدهم است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: قدرت موشکی و هسته‌ای ایران یک عظمت در دنیا محسوب می شود و نباید به کشورهای غربی به خصوص آمریکا متکی بود.
قدرت موشکی و هسته‌ای ایران یک عظمت در دنیا محسوب می شود/توصیه‌های رهبر انقلاب، دستورالعمل اجرایی برای دولت دوازدهم است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبی تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: خداوند متعال با عنایت خود عبادت تمامی مسلمانان را قبول و شفای عاجل برای تمامی بیماران عطا فرماید و همه مسلمانان را به سوی تقوای الهی هدایت کند.
 
وی با اشاره به فرمایشات و سخنان گوهربار مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رییس جمهور، گفت: این توصیه ها مشنور راه دولت دوازدهم است و اگر چنانچه دولت به این توصیه ها و تذکرات عمل کند در پایان دولت می تواند مشکلات کشور و مردم را حل و مرتفع کند.
 
حجت الاسلام دهقان با بیان اینکه دولت دوازدهم باید مسئولیت را امانتی از طرف مردم بداند و در حفظ این امانت کوشا باشد، تصریح کرد: : دولت باید به مشکلات مردم و نیروهای مؤمن و انقلابی توجه کند، حتی اگر با نوشته‌ها و انتقادات به آن‌ها نیش بزنند، چراکه این نقدها از روی تکلیف است‌‌.
 
وی با اشاره به تایید وزیران توسط مجلس، بیان کرد: نمایندگان لازم است برای تایید وزرای پیشنهادی به صلاح مردم دقت کنند و صلاحیت و توانمندی وزیران را احراز کنند تا کابینه ای بدون کاستی ها و مشکلات شکل بگیرد.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به اتفاقات منطقه، افزود: حضور استکبار جهانی در منطقه جهت سرکوب داعش نیست بلکه این حضور به دنبال کمک و نجات به گروه تکفیری داعش است و این اقامات با برنامه ریزی کامل و دشمنی با انقلاب و مسلمانان در حال اجراء و آمریکا تنها به فکر منافع شخصی خود است.
 
وی ادامه داد: استکبار جهانی همواره به دنبال بهانه جویی در برابر سپاه پاسداران است ولی  لازم است بدانند که نیروهای سپاه و انتظامی با موشک های بالستیک همیشه آماده هستند و اعلام می‌داریم شما دشمنان باید خواب ها و رویاهای که برای سپاه دارید را به گور ببرید و سپاه ما و سردار سلیمانی خاری در چشم استکبار جهانی است.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به هفته خبرنگار، بیان کرد: خبرنگاری شغلی خطیر، حساس و مسئولیت پذیر است و خبرنگار باید صراحت، تعهد و صداقت در انعکاس وقایع داشته باشد.
 
رئیس شورای فرهنگی شهرستان خاش با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار تعهد انقلابی و حق طلبی است، تصریح کرد: حضرت محمد(ص) فرمودند که حق را بگو و در راه خدا از هیچ ملامت‌گویی نهراسید.
 
وی  بابیان اینکه حق گویی، حق طلبی و حق محوری از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار شجاع و نترس است، اذعان کرد:خبرنگاران بعنوان رابط میان مردم و مسئولان و قشر دلسوز و سخت کوش در جامعه عملکرد موفق و تاثیرگذاری دارند و کار و تلاش خبرنگاران نوعی ایثار و فداکاری است زیرا این قشر موثر در جامعه از حقوق و مزایا محرومند و با از خودگذشتگی برای حل مشکلات مردم خدمت می کنند.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور ایران اسلامی، اظهار کرد: آزادگان مایه سرافرازی کشور هستند و از مسئولان توقع داریم که عزت و آقایی آزادگان را حفظ کنند، زیرا آنها در سختی‌ها استقامت کردند و در مقابل دشمن تسلیم نشدند و تهدیدها، فشارها و شکنجه‌ها را تحمل و عزت خود را حفظ کردند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 440757
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *