۰

حسینی: امیدوارم اختلافات بین میناوند، منصوریان و رحمتی برطرف شود/ پرسپولیس و استقلال دچار مشکل شوند عده‌ای سوء استفاده می‌کنند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منصوریان، میناوند و رحمتی از افتخارات فوتبال ما هستند و امیدوارم اختلاف نظرهای به وجود آمده هر چه زودتر برطرف شود.
حسینی: امیدوارم اختلافات بین میناوند، منصوریان و رحمتی برطرف شود/ پرسپولیس و استقلال دچار مشکل شوند عده‌ای سوء استفاده می‌کنند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،سید جلال حسینی در خصوص آخرین وضعیت بدنی‌اش گفت: صبح‌ها مطابق برنامه‌ای که پزشکان به من داده‌اند فیزیوتراپی می‌کنم و عصرها هم در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم. همه تلاشم را می‌کنم تا هرچه زودتر وضعیت بدنی‌ام مساعد شود هرچند که هنوز درد دارم.
وی درباره مدعی بودن پرسپولیس در لیگ برتر امسال اظهارداشت: ما امسال تیم خوبی داریم و کارمان را بازی به بازی پیش می‌رویم اما متأسفانه این کری خواندن‌های روزنامه‌های هواداری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال علاوه بر اینکه فشار را روی بازیکنان دو تیم بیشتر می‌کند باعث بیشتر شدن فضای توهین میان طرفداران دو تیم می‌شود. من روز خبرنگار را به خبرنگاران باز هم تبریک می‌گویم اما آنها وظیفه سنگینی دارند و باید حواسشان باشد تا مطالبی بنویسند که فشار روی دو تیم و مسائل دیگر به دنبال نداشته باشد.
کاپیتان تیم پرسپولیس درخصوص اظهارات مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی که درباره علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی سرمربی و کاپیتان استقلال صحبت کرده بود، افزود: ببینید مهرداد میناوند و علیرضا منصوریان هردو از افتخارات فوتبال ایران هستند که خاطرات خوبی برای مردم کشورمان ثبت کردند. میناوند پیشکسوت پر افتخار باشگاه پرسپولیس است و از طرف دیگر علیرضا منصوریان را مربی باهوش، کاربلد و جوانی می‌دانم که افتخار کار کردن با او را داشته‌ام. از طرف دیگر مهدی رحمتی هم دوست و رفیق صمیمی من است. منصوریان در مربیگری نشان داده کار کردن با جوان‌ها را بلد است و تیم‌های خوبی هم ساخته و پرداخته می‌کند. از طرفی رحمتی هم در این سال‌ها همواره بدون نوسان کار کرده و یکی از دوستان خوب من است. او یکی از بازیکنان اصلی استقلال است که به خوبی نشان داده دروازه‌بان قابل اعتمادی است.
حسینی تصریح کرد: نمی‌خواهم در خصوص اتفاقات رخ داده قضاوت کنم اما همه می‌دانند که منصوریان و میناوند در دوران خوب فوتبال ایران حضور داشتند و رحمتی هم از بهترین و باسابقه‌ترین دروازه‌بانان ایران است. منصوریان و میناوند در کنار بزرگان فوتبال ایران حضور داشتند و همه ما از آنها خاطرات خوبی داریم. امیدوارم مشکل پیش آمده به زودی حل و برطرف شود چرا که این مسائل فشار روی استقلال و پرسپولیس بیشتر کرده و مطمئناً آرامش را از دو تیم می‌گیرد. مطمئن باشید وقتی پرسپولیس و استقلال دچار چنین مشکلاتی شوند هستند افرادی که به دنبال سوء استفاده از این شرایط خواهند بود. امیدوارم که این موضوع هم حل شود و شاهد اختلافات بین اهالی فوتبال نباشیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 440796
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *